Garanterat anlagt. Finns ingen naturlig orsak varför hus utan el och förbränningsmotorer som stått i 100 år plötsligt ska brinna upp med 3 månaders mellanrum. Nu har vi kvar en ladugårdlänga, en ladugård, två garage, en cykelbod, ett traktorgarage, ett kalium, ett hus till växthus och två boningshus. Får se vad som brinner härnäst...
Otroligt trist och illa!
Har en hel del säkerhetslösningar ifall det skulle vara intressant.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag tänkte först skriva i 5000-tråden igår kväll att det snart var dags att skapa en ny tråd osv
Men nu har ju den tråden redan skapats så......
Hrm, undrar vad mitt nästa inlägg blir...
Jag tänkte först skriva i 5000-tråden igår kväll att det snart var dags att skapa en ny tråd osv
Men nu har ju den tråden redan skapats så......
Hrm, undrar vad mitt nästa inlägg blir...
Ja, du får se till att det blir något djuplodande och minnesvärt
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Att jag skulle skrivit 4000 inlägg på mitt eget forum är bara elakt förtal av mina motståndare. När jag senast kollade på plats var det högst några hundra.
Att jag skulle skrivit 4000 inlägg på mitt eget forum är bara elakt förtal av mina motståndare. När jag senast kollade på plats var det högst några hundra.
Haha. Där ligger man i lä minsann Tibor.
Men det är innehåll och att man kan verifiera sina inlägg som räknas.
Försöker medvetet tänka igenom innan jag lägger kommentarer.
Fast ibland får man den där ”klickmonster-vibben”.
- Då får man passa sig själv noga.
Model X P100D | Obsidian Black | 22" Onyx | Svarta ventilerade säten | Kolfiber | All utrustning Model S 75D | Deep Blue | 19" Slipstream | Beige interiör | Taklucka | AP2
NACP has added the Chinese car manufacturer Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, etc) to the list of international sponsors of the war: https://tinyurl.com/NACP-Geely
Att ni bara hinner skriva...
Jag é pensionär o hinner knappt läsa.
Hint; skriver och följer nästan inget alls på andra (a)sociala media som Facebook, Twitter, Instagram, etc. För ett par år sedan när jag skrev och följde alla (a)sociala media så tog det enormt mycket tid!
Sedan jag slutade med det så har jag sparat massvis av timmar i veckan (som räcker till att skriva/läsa både här och på flera andra nördforum).
Man måste helt enkelt prioritera i livet, och det gäller även sin online/mobil/dator/skärmtid och vad den skall läggas på.
Vissa spenderar den på TV, andra på mobilen med tex. Facebook och andra (a)sociala media, medans vissa av oss prioriterar TCS och andra (bil)forum!
NACP has added the Chinese car manufacturer Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, etc) to the list of international sponsors of the war: https://tinyurl.com/NACP-Geely
Att ni bara hinner skriva...
Jag é pensionär o hinner knappt läsa.
Hint; skriver och följer nästan inget alls på andra (a)sociala media som Facebook, Twitter, Instagram, etc. För ett par år sedan när jag skrev och följde alla (a)sociala media så tog det enormt mycket tid!
Sedan jag slutade med det så har jag sparat massvis av timmar i veckan (som räcker till att skriva/läsa både här och på flera andra nördforum).
Man måste helt enkelt prioritera i livet, och det gäller även sin online/mobil/dator/skärmtid och vad den skall läggas på.
Vissa spenderar den på TV, andra på mobilen med tex. Facebook och andra (a)sociala media, medans vissa av oss prioriterar TCS och andra (bil)forum!
Lika för mig, lägger nästan ingen tid alls på andra ställen (inte TV heller förutom filmer), men jag följer en massa
cykellopp på Eurosport men då kan man ju göra annat samtidigt såklart