Nice try
Moderator: Redaktion
Re: Nice try
Start hjälp. Vem ger vem ström?
Tesla Model 3 LR 2024 blå
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
Hehe, rolig synvilla. Hade jag inte stått där och laddat i Julas hade jag trott som ni.orjanj skrev:Vad tror ni om det här försöket, observerat i Åre idag.![]()
Så du menar att kablarna går mot en gemensam stolpe bakom Volvon?beef skrev:Hehe, rolig synvilla. Hade jag inte stått där och laddat i Julas hade jag trott som ni.orjanj skrev:Vad tror ni om det här försöket, observerat i Åre idag.![]()

När man kollar närmre så ser man att de inte är samma kabeln, den ena kröker sig runt volvon bland annat.
Precis, sjukt rolig bild dock!vigge50 skrev:Så du menar att kablarna går mot en gemensam stolpe bakom Volvon?beef skrev:Hehe, rolig synvilla. Hade jag inte stått där och laddat i Julas hade jag trott som ni.orjanj skrev:Vad tror ni om det här försöket, observerat i Åre idag.![]()
![]()
När man kollar närmre så ser man att de inte är samma kabeln, den ena kröker sig runt volvon bland annat.

- Teslaspolen
- Teslaägare
Haha, ja perspektiv kan ge rätt roliga bilder! 

Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Volvon? Vilken Volvomodell är det där då?!?vigge50 skrev:
Så du menar att kablarna går mot en gemensam stolpe bakom Volvon?![]()

Driving - Polestar 2, Dual motor LR
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Att kablarna kröker sig ser jag, men vilken Volvo?vigge50 skrev:Så du menar att kablarna går mot en gemensam stolpe bakom Volvon?beef skrev:Hehe, rolig synvilla. Hade jag inte stått där och laddat i Julas hade jag trott som ni.orjanj skrev:Vad tror ni om det här försöket, observerat i Åre idag.![]()
![]()
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Danni:
Härmapa..
Härmapa..

Finns knappest en kabel som ens skulle kunna koppla på det viset om man inte byggt en själv, som vore en återvändsgränd. Den som menar det är en Volvo borde plugga lite bilar 

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Ja jo, men hur många bilmärken kan man plugga med en kabel?HelectriC skrev:Finns knappest en kabel som ens skulle kunna koppla på det viset om man inte byggt en själv, som vore en återvändsgränd. Den som menar det är en Volvo borde plugga lite bilar

- lator
- Teslaägare
Outlandern ser verkligen liten ut i vitt...HelectriC skrev:Finns knappest en kabel som ens skulle kunna koppla på det viset om man inte byggt en själv, som vore en återvändsgränd. Den som menar det är en Volvo borde plugga lite bilar

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Hm.. Finns fler pluginhybrider nu.. 

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Alltså jag blir lite lätt illamående när jag ser kablar ligga mot lacken på en bil, obra som faen ju... 
(men tycker ff att det är en sjukt bra bild iaf)

(men tycker ff att det är en sjukt bra bild iaf)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Shit, jag gick ju på den.
Men jag tänkte att det var två polare som skämtade med allmänheten ...

Men jag tänkte att det var två polare som skämtade med allmänheten ...
Tesla Model Y
- lator
- Teslaägare
Så skönt med startkablar som inte trasslar in sig och har "fiskkrokar" i ändarna! 

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.