Beställd!
Moderator: Redaktion
Re: Beställd!
Kul! Bra val av modell. 

Röd Model S 60 75 facelift - 19" fälgar, AP2, soltak, skinnsäten och köldpaket.
Kul! Bra modell, ja. Det går ju inte riktigt att välja en dålig modell om man nu valt Tesla 

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Grattis
Nu börjar väntan! Min kommer när som 
Hoppas du inte glömt att ange en refferalkod.

Hoppas du inte glömt att ange en refferalkod.
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Grattis! Bra model. Kör en S60D själv. Laddar otroligt snabbt till fullt på Supercharger.
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Grattis!
Jag får min S60D i början av mars.
Jag får min S60D i början av mars.

Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Grattis! Min åker båt mellan USA och Europa just nu 

Tesla Model S 75 med Glastaklucka & Autopilot v2. Solid svart, svarta säten, svart innertak, svarta fälgar - ja jag gillar svart 

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Grattis! Kul! min S60 kommer februari - mars.
"Din Tesla har anlänt till fabriken i Tilburg i Nederländerna för slutgiltig ihopmontering"
Spännande nu
"Din Tesla har anlänt till fabriken i Tilburg i Nederländerna för slutgiltig ihopmontering"
Spännande nu

Model S60 2016 | Svart | Svart alcantaraläder | Svarta NG-lädersäten | Panoramatak | CoZero Elbaklucka | Referrallänk: http://---
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Grattis! Min XP90DL står i detta nu hos Well Kept i Solna för stenskottsfoliering, toning av framrutor samt lackskydd.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Grattis! Du har gjort ett bra val, det är jag övertygad om! Gjort samma själv 

Min har exakt samma status som ovannämnda, det närmar sig...Zyxilon skrev:Grattis! Kul! min S60 kommer februari - mars.
Spännande nu
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Grattis och välkommen till sekten!
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Ställde om ordern till en lagerbil. Blir nu leverans nästa torsdag, den 20:e!
En 60D, Midnight silver, svart skinn, obegränsad SC.
Nu är det nedräkning!
En 60D, Midnight silver, svart skinn, obegränsad SC.
Nu är det nedräkning!
Grattis! Riktigt snygg färg speciellt när man tar bort alla klistermärken 

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Så stod det när jag hämtade ut min bil med. Så lita inte på vad som står på MyTesla.Zyxilon skrev:Grattis! Kul! min S60 kommer februari - mars.
Spännande nu
Sen Grattis till er alla som snart är fullvärdiga medlemmar i vår sekt

X90D
Svart X90D, bokat en M3.
Jag hämtade min på fredagen trots att jag kunde få den redan på tisdag. Så när jag hämtade min stod det nåt annat. Typ, klar för leverans eller nåt liknande.Anders77 skrev:Så stod det när jag hämtade ut min bil med. Så lita inte på vad som står på MyTesla.Zyxilon skrev:Grattis! Kul! min S60 kommer februari - mars.
Spännande nu
Sen Grattis till er alla som snart är fullvärdiga medlemmar i vår sekt
X90D
Hur som helst är jag så sjuuukt nöjd med bilen. Även om det var lite smågrejer som de var tvungna att åtgärda efter leverans, typ kärvande handtag och gps som hängde sig. Och även om jag fick åka 10 mil tillbaka till SC veckan efter för att de hade monterat dörrpanelen fel efter att de justerade handtaget. Jag kör så gärna tillbaka. Älskar att köra denna bil. Det jobbigaste är att min fru nu också kommit på att den är rolig att köra. Det är nästan slagsmål om vem som ska åka och köpa mjölk. Båda slänger sig på Foben -jag kan handla! Haha.
Model S60 2016 | Svart | Svart alcantaraläder | Svarta NG-lädersäten | Panoramatak | CoZero Elbaklucka | Referrallänk: http://---
...och då var tiden som Tesla förare över för den här gången. Med stor saknad lämnar jag bilen imorgon, det är garanterat inte min sista Tesla dock!
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Ok. Det får godkänt.