Jag skulle vilja köpa överdragsklädsel till stolarna i min sjusitsiga MX. Vet ni någon som kan sy upp sånt?
Skickat från min FP2 via Tapatalk
Skyddsklädsel
Moderator: Redaktion
Re: Skyddsklädsel
Tror inte överdrag är att rekommendera. Luftkuddarna behöver ha fri väg vid eventuell krock.
2021 3LR | Red Multi-Coat | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
2017 X90D | Midnight Silver | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
Airbags är iofs inget jätteproblem om det bara tas hänsyn till. Lätta sömmar avsedda att släppa fram luftpåsarna vid krock lär flyga all världens väg när det smäller.
- 2020 VW ID3 Pro Life, 2019 Ioniq Electric, 2018 S75D Pano, svart metallic, 2017 S75(60) Pano, vinterpaket, silver, 2015 S85D Pano, titanium.
Är absolut ingen expert på detta, men har läst på TMC att Tesla avråder och vägrar hjälpa till. Sök på seat covers eller liknande på TMC så hittar ni gott om folk som avråder och andra som struntar i det och kör med överdrag ändå.
2021 3LR | Red Multi-Coat | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Tesla avråder alltid från allt som dom själva inte säljer...Alfred skrev:Är absolut ingen expert på detta, men har läst på TMC att Tesla avråder och vägrar hjälpa till. Sök på seat covers eller liknande på TMC så hittar ni gott om folk som avråder och andra som struntar i det och kör med överdrag ändå.

Spelar ingen roll om det tom är ngt bra som tex lackskydd osv...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19