"T3SLA" personlig skylt
Moderator: Redaktion
Re: "T3SLA" personlig skylt
Å andra sidan kanske de inte blir tillfrågade där.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Antagligen har de inte blivit tillfrågade i USA men de har ju blivit tillfrågade här och gått med på det:bylund skrev:Å andra sidan kanske de inte blir tillfrågade där.
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 10#p147517
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
48 timmar har gått och inget svar från Tesla. Har inte fått något alls i mejlen, inte ens bekräftelse på att de tagit emot min fråga. Är detta normalt?
Någon annan idé på hur jag kan kontakta Tesla? Har inte kontakt med någon säljare; har ju inte ens beställt en bil, bara reserverat.
//OLof
Någon annan idé på hur jag kan kontakta Tesla? Har inte kontakt med någon säljare; har ju inte ens beställt en bil, bara reserverat.
//OLof
Volvo V70N 2.5T 2004
[Annulerad] Model 3 reservation 31/3-16
[Annulerad] Sono Sion #51xx 17/6-18
Lightyear 2 waitlist SE0007x 5/1-23
[Annulerad] Model 3 reservation 31/3-16
[Annulerad] Sono Sion #51xx 17/6-18
Lightyear 2 waitlist SE0007x 5/1-23
Sitter ju på en model S...Jerker skrev:Varför inte löpa linan ut med 73514?Bonden75 skrev:Och där beställdes 73S14 till min MS.... Är man IT-nerd så är man...
Undrar om Trafikverket ber mig kolla den också med Tesla?
Skickat från min iPad med Tapatalk