Ny uppdatering och förra uppdateringens release notes
Fick pling i appen i morse
Skickat från min iPhone med Tapatalk
MY P 2023 Vit/Svart beställd 18 maj 23
MY LR 2021 Svart/Svart M3 P 2021 Svart/Svart
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
Ah ja det glömde jag kolla, skickar när jag åker hem från kontoret.
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
Fick också senaste uppdatering 17.5.28 men inget fungerar fortfarande i bilen.
Supporten jag pratat med har lovat att ordna med en tid så snart som möjligt.
Enda jag få är en massa frågor från ServiceCenter hur ofta uppstår felet, är det nere hela tiden.
Har tydligt förklarat om att INGET fungerar men ändå verkar de inte vilja förstå och tror att jag missat att klicka för något i bilen.
Eftersom de kan se allt vad som händer i bilen, varför ställer de så dumma frågor?
Enda jag få är en massa frågor från ServiceCenter hur ofta uppstår felet, är det nere hela tiden.
Har tydligt förklarat om att INGET fungerar men ändå verkar de inte vilja förstå och tror att jag missat att klicka för något i bilen.
Eftersom de kan se allt vad som händer i bilen, varför ställer de så dumma frågor?
Supporten vi får prata med kan inte se/tolka allt vad som händer i bilen. De skickar vidare till 2:e linjens support som kan läsa loggar etc.
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
Va samma sak när jag ringde om min vänstra fwd förra veckan. Dom kan ju se loggen osv ändå ville hon ha dokumenterade tillfällen när felet inträffade.
Vilka vägar fungerar autosteer på? Har haft det nu i två veckor och inte kunnat testa det ens. Har kört E18 mellan örebro och karlstad flera gånger men ingenstans längs den vägen funkar det iaf.
Vilka vägar fungerar autosteer på? Har haft det nu i två veckor och inte kunnat testa det ens. Har kört E18 mellan örebro och karlstad flera gånger men ingenstans längs den vägen funkar det iaf.
Och ja, jag har slagit på funktionen i settings
För mig endast på 70-80-100 sträckan mellan Sthlm och Norrtälje. Gemensamt är att det är större motorled med ordentlig avdelning mellan mötande trafik.
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
Jävligt vingligt efter uppdateringen för övrigt, först en skarp höger in mot en lastbil inhögerfilen, troligt efter jag passerat dess bakre hjulpar. Sedan en tydlig vänster någon minut senare rakt mot mitträcket.
Inte läge o kolla Facebook mao
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
Jävligt vingligt efter uppdateringen för övrigt, först en skarp höger in mot en lastbil inhögerfilen, troligt efter jag passerat dess bakre hjulpar. Sedan en tydlig vänster någon minut senare rakt mot mitträcket.
Inte läge o kolla Facebook mao
Låter lite spännande
Tänk den som fick uppleva spänningen och nöjet med en nyfödd AP igen...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Själv är jag faktiskt lite förbannad. Representanten som jag provkörde bilen med (en AP1-bil) lovade att när min bil levererades (en AP2) skulle den ha minst samma funktionalitet som AP1 och att den sedan snabbt skulle bli ännu bättre. Så här är vi nu med en ca 70000 kr dyrare bil som är en grönsak jämfört med en AP1. Det är inte ok enl mig.
Själv är jag faktiskt lite förbannad. Representanten som jag provkörde bilen med (en AP1-bil) lovade att när min bil levererades (en AP2) skulle den ha minst samma funktionalitet som AP1 och att den sedan snabbt skulle bli ännu bättre. Så här är vi nu med en ca 70000 kr dyrare bil som är en grönsak jämfört med en AP1. Det är inte ok enl mig.
Vad tycker ni??
Teslaleveranstid. Det är inte på något sätt acceptabelt, men tyvärr inte heller förvånande.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Vad tycker ni??
Håller med och för min del fungerar inget alls, inte ens farthållaren i bilen.
Ringt ett antal gånger nu och påtalat detta och frågar varför inget händer från deras sida.
Vad tycker ni??
Inte alls ok, men som redan påpekats, inte direkt första gången ngn på Tesla gör så tyvärr. Ganska sjukt faktiskt att ens påstå något dylikt när dom VISSTE att det inte alls var säkert att AP2 skulle hinna "ikapp"
så snabbt (bevisligen blev det så oxo).