Ja vad tror ni? Clip nr 2 tror jag det är i länken visar ju en intressant möjlighet om inte annat. Tycker personligen det ser lite konstigt ut med två små bollar i rutan (om dom nu måste sitta där, kanske sitter i taket på något vis) men annars tycker ja om den. Speciellt delen med "nattseendet" tycker ja om som kör en del på natten och i skogarna men att det bara ska vara en liten bit i mitten tycker ja blir fel, måste ju gå från sida till sida annars tappar man lite sin fördel tycker ja, oftast hoppar dom ju upp precis innan man kommer vilket gör att man vill se dom innan dess inte när dom är på rutan.
Jag tror detta kommer lanseras i S/X så snart Tesla kört sitt mars? event på 3.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Fan va koolt. Stämmer bra med Elons förklaring "It feels like a spaceship"
Skickat från min iPhone med Tapatalk
MY P 2023 Vit/Svart beställd 18 maj 23
MY LR 2021 Svart/Svart M3 P 2021 Svart/Svart
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart
"@HBL_Cosmin Wait until you see the real steering controls and system for the 3. It feels like a spaceship."
System skulle ju kunna vara HUDen men även ratten ska vara annorlunda. Blir spännande
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Aaah! Jag är såå nyfiken på nästa event då vi får se det!
Har vi nån hint om när det blir?
Min gissning är 31 mars.
Indicierna är:
1 år efter event ett
Refferals går ut i mitten av mars, nån var biljett till m3 event
Gigafactory visning i mitten av mars
Det som talar mot är att de kommer få MASSOR av beställningar efter event 3, eftersom de redan har massor av gamla beställningar, så vill de kanske vara väldigt nära leveranser vid event 3, detta talar för att event 3 kommer först i juni...
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Det eventet som är i referral programmet är ett leveransevent
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Aaah! Jag är såå nyfiken på nästa event då vi får se det!
Har vi nån hint om när det blir?
Min gissning är 31 mars.
Indicierna är:
1 år efter event ett
Refferals går ut i mitten av mars, nån var biljett till m3 event
Gigafactory visning i mitten av mars
Det som talar mot är att de kommer få MASSOR av beställningar efter event 3, eftersom de redan har massor av gamla beställningar, så vill de kanske vara väldigt nära leveranser vid event 3, detta talar för att event 3 kommer först i juni...
Biljetterna man vinner är till ett M3 delivery event och det kommer nog bli vid Q3 eller Q4 2017
Var det inte några biljetter man kunde vinna på den perioden som gick ut nu?
Jo det stämmer
10 Qualifying Referrals
Those who make 10 qualifying referrals will receive an invitation for them and a guest to attend our next Tesla unveiling event.
De på första bilden skulle kunna vara det men de du markerar på andra bilden är över på passagerarsidan så antingen så kommer Model lll ha en HUD över hela rutan eller så kan de svarta lådorna vara något helt annat.
citat:"7 kvalificerande rekommendationer
Ägare som gör 7 kvalificerande rekommendationer kommer att erhålla en inbjudan för sig och en gäst till vårt Model 3-leveransevent."
står på deras officiella sida.
om man tänker hur model X eventet var så var det några *lucky basterds (ja, felstavat)* som fick sin bil framför alla på scenen. kan tänka mig att något liknande är planerat. kreti och pleti får givetvis vänta några månader. tror inte att det ens gick att designa dem utan det var några miljardärer som hade hållhake på elon som kunde få sin bil före alla andra.
Om man tänker förra året, var det något liknande då? (tänker att man skulle kunna räkna ut när nästa event kan tänkas vara). knappast innan perioden går ut utan det blir som tidigast 1/4. Går det att gå tillbaka, för då skulle man kunna uppskatta hur många månader som programet slutade och eventet var.