Med lite flyt så
Googlade fram dom där länkarna tidigare. Av mina google translate skills att döma så finns det inget installationsdatum där.
Hade hoppats på någon med insider info
Egenföretagare med innehav av:
Model Y - Long Range, Vit - Årsmodell 2024
Om någon får för sig att ladda i Granada så kan jag intyga att laddstationen fortfarande inte är driftsatt. Blev ett långt steg att ta sig från Murcia till Nerja utan Granadastoppet. 39 mil mil med min S 60. Men det gick med AC avstängd och 80 km/h. Anlände med 8 km räckvidd. Hade nog kunnat snittat högre fart/haft ACn på om det inte vore för dessa bergsetapper!
Tack för rapporten. Åker hemåt på fredag och ska inte räkna med den då.. :/
Sådan tid det ska ta att aktivera platsen. Såg precis lika klart ut som på bilden när jag var där för drygt 2 veckor sedan!
EDIT: Tankade du i Murcia? hade dom fortfarande spärrband där? när jag var där var det spärrband runt allt laddstolpar men det gick att ladda ändå och jag var ju tvungen att få i ström det var en söndag och helt tomt på folk så jag vågade mig på en fuling!
EDIT: Tankade du i Murcia? hade dom fortfarande spärrband där? när jag var där var det spärrband runt allt laddstolpar men det gick att ladda ändå och jag var ju tvungen att få i ström det var en söndag och helt tomt på folk så jag vågade mig på en fuling!
Jag körde en äcklig dieselbil från Torrevieja till Marbella. Nästa gång blir det Tesla från Stockholm ner till Marbella.
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre