Jag hadde också en A och var helnöjd och ändå hamnade jag mellan stolarna vid överföringen från DK till SE men ett svar 23/12 20:30 löste alla problem.
Och den (ända) gången jag ställt en fråga fick jag snabbt svar annars är här bästa stället att få svar på sina frågor.
A är riktigt bra, svarar på mail sent på kvällar även om man inte förväntar sig det .
Jag hadde också en A och var helnöjd och ändå hamnade jag mellan stolarna vid överföringen från DK till SE men ett svar 23/12 20:30 löste alla problem.
Och den (ända) gången jag ställt en fråga fick jag snabbt svar annars är här bästa stället att få svar på sina frågor.
A är riktigt bra, svarar på mail sent på kvällar även om man inte förväntar sig det .
Då är det samma och glöm inte du lovat mig en provtur
Min börjar på A och inte varit några problem med information och fokus från honom. Dock är info om inbytesrogrammet sugdålig... Well det är inte mitt kvartal som avslutas så...
Har han som börjar på A slutat?
Nej han jobbar kvar.
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Då är det samma och glöm inte du lovat mig en provtur
Tänkte som senast idag på det, klart att du ska få åka med.
Min börjar på A och inte varit några problem med information och fokus från honom. Dock är info om inbytesrogrammet sugdålig... Well det är inte mitt kvartal som avslutas så...
.
Svinpäls....
Nu är det så att du gjorde att jag nu från att kollat statusen 10 ggr om dagen om det har hänt någon förändring, till 20 ggr.... Väldigt lång väntan på bilen.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Nej den är i Tillburg. Jag refererade till känslan när man drar på med en P85+ mot vanliga bilar. De försvinner ruggigt snabbt i backspegeln. som på filmen ovan. Tror första ägare av en P85D blir mer imponerade än vi som har en performance redan. Fast förväntar mig att bli imponerad annars får Tesla köpa tillbaka bilen,
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.