Går det att sätta in textilstolar från en MS från februari 2014 i en helt ny MS levererad i mars-2017?
Var tvungen att beställa premiumsäten i ventilerat skinn även om jag önskade att få textil för att få paketet med el-baklucka mm. Om den gamle P85:an sedan får de nya stolarna kanske priset går upp då denna ska säljas. Win-Win? Funkar fläkten i den gamla bilen? Tycker att de gamla stolarna i textil håller fantastiskt bra och de är skönare att ligga på när man ska ligga och sova medan bilen kör autonomt.
Kanske din gamla P85 stiger lite i attraktivitet och försäljningspris med de nya premiumstolarna, men din nya bil kommer definitivt sjunka ännu mer i pris/värde om du sätter in de gamla tygstolarna i den...
Tesla Model S P85DL+ (nr 9)
Tidigare bilar
Model S P100D+ Tars Edition
Model S P85DL+
Model S P100DL
Model S 90D
Model S P85DL
Model S P85+
Model S P85 levererad 12 juni 2014
Kanske din gamla P85 stiger lite i attraktivitet och försäljningspris med de nya premiumstolarna, men din nya bil kommer definitivt sjunka ännu mer i pris/värde om du sätter in de gamla tygstolarna i den...
Den nya ska jag ha så länge jag lever. Tänker att det ska bli den sista bil jag äger. Bör hålla 25-30 år eller så. Värdet spelar därmed ingen roll för mig, utan problemet flyttar jag över på mina barn.