Julafton idag
Moderator: Redaktion
Julafton idag
Hämtade bilen idag och har redan kört flera turer. Vilken känsla, vilken tystnad! Var orolig för inredningen då jag inte har premiumpaket men otroligt nöjd. Vilken bil! Tomten var framme tidigt i år.
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Re: Julafton idag
Vi vet hur du känner det. Grattis.... och du, det går inte över....!
Model S P85D,
Vilken bil! Bilkörning 2.0. Bäst!
Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40
Kul och grattis.
Jag körde idag efter en lång dags abstinens. Jag var tvungen att ta mig en liten åktur bara för att jag kan. Det är samma känsla varje gång. Vilken fantastisk bil!

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Måste hitta på några turer imorgon. Älskar att man kan övervaka laddningen i appen men bäst är ändå att köra bilen. Tycker sätena är riktigt sköna (svarta next gen)
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Du måste ändre din signatur. Det är viktigt vet du.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Han har fullt upp med att köra jumati skrev:Du måste ändre din signatur. Det är viktigt vet du.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Grattis! Alla som äger Tesla vet precis hur det känns, och det går som sagt inte över!
Model S 90D 2016 med regnsensor | https://abetterrouteplanner.com
Tackar till alla gratulationer!
Profil ändrad!
Profil ändrad!
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Grattis 

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
- Bjelke
- Teslaägare
MangeT skrev:Tackar till alla gratulationer!
Profil ändrad!

Det är real najs att köra i början

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Är inte det konstigt egentligen? En ny bil är ju alltid rolig, men nyhetens behag brukar försvinna rätt fort. Inte så med Teslan. Den där känslan vill bara inte försvinna. Inte att det stör migblincoln skrev:Grattis! Alla som äger Tesla vet precis hur det känns, och det går som sagt inte över!

Bilen är byggd i Californien, mellanlandat i Holland. God chans att den har blivit impregnerad med substanser som inte är helt lagliga i Svedala...mati skrev:Är inte det konstigt egentligen? En ny bil är ju alltid rolig, men nyhetens behag brukar försvinna rätt fort. Inte så med Teslan. Den där känslan vill bara inte försvinna. Inte att det stör migblincoln skrev:Grattis! Alla som äger Tesla vet precis hur det känns, och det går som sagt inte över!, men man kan ju undra vad det beror på egentligen. Jag skulle kunna köra omkring i flera dygn utan att tröttna.
Ni håller på att fastna i Tesla-beroendeNCC1701D skrev:Bilen är byggd i Californien, mellanlandat i Holland. God chans att den har blivit impregnerad med substanser som inte är helt lagliga i Svedala...mati skrev:Är inte det konstigt egentligen? En ny bil är ju alltid rolig, men nyhetens behag brukar försvinna rätt fort. Inte så med Teslan. Den där känslan vill bara inte försvinna. Inte att det stör migblincoln skrev:Grattis! Alla som äger Tesla vet precis hur det känns, och det går som sagt inte över!, men man kan ju undra vad det beror på egentligen. Jag skulle kunna köra omkring i flera dygn utan att tröttna.

Mjo, så här efter 6000 mil så åker jag inte och handlar mjölk dagligen längre. Är mjölken slut så åker jag dock gärna.blincoln skrev:Grattis! Alla som äger Tesla vet precis hur det känns, och det går som sagt inte över!

Grattis! Bilder!
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
God jul!
Och om bilen skulle kännas gammal kommer det ibland en uppdatering så är den ny igen
Och om bilen skulle kännas gammal kommer det ibland en uppdatering så är den ny igen

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
+1!Feddan skrev:Grattis! Bilder!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Tänkte lägga upp en bild på underverket:
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
- Bjelke
- Teslaägare
När kan man ändra signaturen efter leverans eller när man fått vin?mati skrev:Du måste ändre din signatur. Det är viktigt vet du.
Opps fel tråd jag har en X på gång.
Tesla Model 3 LR 2024 blå
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
Signaturen kan du ändra när som helst.
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR