... tills jag äntligen får hämta ut min snikutrustade svarta 90D Givetvis på en torsdag
När min son skulle fylla 8 år förra veckan så hade han svårt att sova flera dagar innan för att han var så spänd. Förstår den känslan, för jag är precis likdan nu .
solid svart 90D med panorama och bakåtvända säten (levererad 8/12 2016) SÅLD
Obsidian Black X75D, 5-sits,Ultra White klädsel, Premiumpaket, köldpaket, dragpaket (levererad 31/7 2017)
... tills jag äntligen får hämta ut min snikutrustade svarta 90D Givetvis på en torsdag
När min son skulle fylla 8 år förra veckan så hade han svårt att sova flera dagar innan för att han var så spänd. Förstår den känslan, för jag är precis likdan nu .
Underbar känsla. Hämtade själv ut min svarta 90D i torsdags, och jag kan bekräfta att du har all anledning att vara pirrig
Skickat från min iPhone med Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag (Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP (Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Spännande! Första dagarna med bilen måste vara fantastiska. Blir kul att höra om vad du tycker. Själv ska jag kolla in passform för baklucka, hur panoramataket fungerar etc med tanke på kommentarer om kvalitet vad gäller just de bitarna.