Sent from my iPhone using Tapatalk
Moderator: Redaktion
Snygg! Hoppas min kommer om en vecka, samma färg som dufakerlind skrev:
Skickat från min iPhone med Tapatalk
nicklasandersson skrev:Nu är det dags! Leverans på torsdag
nicklasandersson skrev:Nu är det dags! Leverans på torsdag om jag hinner, annars fredag. Äntligen
Bör göra allt för att hinna till torsdag kanskeNicke Nyfiken skrev:nicklasandersson skrev:Nu är det dags! Leverans på torsdag![]()
![]()
![]()
Inte på en torsdag![]()
![]()
nicklasandersson skrev:Det blir banne mig imorgon. En torsdag!
Så passandeJonas H skrev:nicklasandersson skrev:Det blir banne mig imorgon. En torsdag!
KulDå kanske vi ses där. Har själv 13 timmar kvar till leverans och väntar just nu på en Tesla Taxi som skall köra mig till flyget
Kul! Då ses vi därJonas H skrev:nicklasandersson skrev:Det blir banne mig imorgon. En torsdag!
KulDå kanske vi ses där. Har själv 13 timmar kvar till leverans och väntar just nu på en Tesla Taxi som skall köra mig till flyget
7/10 gick vår i produktion. Vi ska hämta den på fredag nästa vecka den 16:e.Gastrogate skrev:Vilken olidlig väntan det är på att få den där bilen.
Nu när andra börjar få leverans så blir man ganska otålig - eller förväntansfull. Känns som julafton börjar närma sig snabbt.
Nåväl, jag försöker hitta ett möjligt leveransdatum.
Ca 54 dagar efter produktion så har de flesta fått sin leverans.
Min bil rullade ut ifrån fabriken 2016-10-26
54 dagar framåt bör då bli 2016-12-19
Det är bara 10 dagar tills dess, men min DS har per idag ingen uppdaterad information om bilens status. Sista status var att den fortfarande var på båten (för 10 dagar sedan).
Ni som fått leverans; Hur många dagar fick ni vänta från den rullade ut ifrån fabriken tills ni hämtade den?
Visst är vi några fler som väntar på leverans nu i december?
Någon som har liknande färdigdatum och som ska hämta i Upplands Väsby?
Aaah! Behöver lite energi
Vinterdäcken bifogade lite snyggt... men här på kontoret luktar det mest illa. Trevlig helg!
När blev den klar från produktionen?Kuncale skrev:7/10 gick vår i produktion. Vi ska hämta den på fredag nästa vecka den 16:e.
P100D alltså, blir glad varje gång jag ser att någon köper det i Sverige! S/X P100D köpta nu med AP2 och fri laddning gissar jag kommer att vara riktigt attraktivt i många år framöver.Gastrogate skrev:Vilken olidlig väntan det är på att få den där bilen.
Har du kollat sidan med VIN nummer?Gastrogate skrev:När blev den klar från produktionen?Kuncale skrev:7/10 gick vår i produktion. Vi ska hämta den på fredag nästa vecka den 16:e.
Härlig julklapp!!! Grattis!
Registrerades 30/11Segelflygaren skrev:Hur lång tid efter att bilen fått registreringsnummer har ni fått leverans?
Ser att vår X registrerades 2016-12-01, men har inte fått någon leveranstid än.
Jo, det ska bli kul/spännande att få äran att äga och köra en sådan galen bil.mans71 skrev:P100D alltså, blir glad varje gång jag ser att någon köper det i Sverige! S/X P100D köpta nu med AP2 och fri laddning gissar jag kommer att vara riktigt attraktivt i många år framöver.Gastrogate skrev:Vilken olidlig väntan det är på att få den där bilen.
HUD-display om det kommer framöver är säkert fränt, och allt annat som också kommer framöver, men din bil kommer att kännas riktigt bra väldigt länge. Jag är rädd för att jag alltid kommer att känna en viss ånger över att jag inte gick hela vägen.
Tyvärr finns den inte med ännu...MangeT skrev:Kolla här om du hittar din bil:
http://biluppgifter.se/brukare/5569314098?g=3&s=merinfo