Härligt att höra att du är nöjd. Kör just lånad dieselbil tills Tars kommer. Funderade faktiskt på att köpa mig en tillfällig bil för 5000 kr och glida upp med den när jag ska hämta bilen. Hehe. Hade sett kul ut. Typ en Mazda 323 1.3 från 1983.
Ganska stor skillnad mellan 323 vs P85D men ta en miljö taxi till DS och glid ut som en riktig elbilsägare och skicka en bild på klippta bensin/diesel kort
Blir jobbigt om jag klipper kortet. Åker skåpbil i jobbet som går på diesel. Blir en el när leasingen går ut.
Kanske ska beställa en Tesla taxi från taxi Sthlm. Bra idé.
Ha, nu tillhör jag de som fått en positiv ändring om än liten och kanske inte så betydelsefull så här tidigt. Leverans ändrad ifrån late May till May.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Som jag förstår det går Norge bilarna med båt direkt till Norge och inte via Holland som EU bilarna behöver för att komma ned i tull (EU bilarna plockas isär i USA innan båtresan och plockas sedan ihop i Holland)
Står att bilen hamnar i prod ca 5 V efter bekräftelsen och sen när bilen e klar ytterligare 8v, nån som har koll på hur lång tid själva prod tar? Som det ser ut nu så verkar en tidig sept leverans mest trolig, total leveranstid på ca 4mån *djupt andetag*
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ägare Model S70D - MC Red - Köpa ny Tesla? Använd http://--- för 8000kr i rabatt!