Nej - det är inte testuppsättningen som är till salu. Dessa har rullat en vinter men är i bra skick. Kan fås på 19" originalfälg.
När jag monterade däcken för test i morse så kläcker däckfirman ur sig "Du vet väl att att det var Michelin du hade? Likadana...". Så nej, det hade jag inte koll på. :/
Alla bud/bytesförslag beaktas
Vinterdäck odubbade Michelin X-ice v3 19" säljes!
Moderator: Redaktion
Re: Vinterdäck odubbade Michelin X-ice v3 19" säljes!
Hallå! Jag har en Model S 2014. Passar dina hjul på min bil? Jag är intresserad av fälgarna också.
Vad vill du ha för hjulen? Vilket skick är dom i? Med vänlig hälsning, Per
Vad vill du ha för hjulen? Vilket skick är dom i? Med vänlig hälsning, Per
Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40
Hjulen kommer att passa, men typ av TPMS-sensorer byttes under 2014, så det är relevant att veta mer exakt för att veta om de är samma. Tillverkad efter ~ september 2014 så har du samma TPMS-sensorer som dstr.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Aj fånken. Min bil är registrerad i mars 2014. Passar ej, mao.
Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40
Nu är de sålda så skit samma men det var bara däck till salu TPMS diskussionen är helt onödig
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Re: Vinterdäck odubbade Michelin X-ice v3 19
Det var väl förhandlingsbart förvisso.e5m1r skrev:Nu är de sålda så skit samma men det var bara däck till salu TPMS diskussionen är helt onödig
dstr skrev:Kan fås på 19" originalfälg.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Där ser manbylund skrev:Det var väl förhandlingsbart förvisso.e5m1r skrev:Nu är de sålda så skit samma men det var bara däck till salu TPMS diskussionen är helt onödigdstr skrev:Kan fås på 19" originalfälg.

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Re: Vinterdäck odubbade Michelin X-ice v3 19
Det var kompletta hjul som såldes.e5m1r skrev:Där ser manbylund skrev:Det var väl förhandlingsbart förvisso.e5m1r skrev:Nu är de sålda så skit samma men det var bara däck till salu TPMS diskussionen är helt onödigdstr skrev:Kan fås på 19" originalfälg.