småfrågor om profil och sökfunktion

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
r_o_n

småfrågor om profil och sökfunktion

Inlägg av r_o_n »

Sökte på ägarkostnader i forumet men fick som svar att ordet aegarkostnader inte finns i något inlägg.
Vore det inte bra att få till forummjukvaran med en svensk språkfil? Finns väl till de flesta forumprogramvaror. :)

Var i min profil kan jag markera att jag vill ha e-postaviseringar på trådar jag deltar i/skapat?

Var lägger jag till foto till min profil? I FAQ står bara generell info som gäller om admin tillåter bild eller inte. :)

Tackar för ev. svar.
Senast redigerad av r_o_n, redigerad totalt 1 gånger.
vigge50

Re: småfrågor om profil och sökfunktion

Inlägg av vigge50 »

E-postaviseringar aktiverar du i varje tråd för sig. När du skriver ett inlägg så bläddra ner under där du skriver och tryck i "Meddela mig när tråden besvaras".

För bild så välj kontrollpanel, sen där "översikt" står ändrar du till "profil", där det står "ändra profil" ändrar du till "ändra visningsbild".
Användarvisningsbild
r_o_n

Inlägg av r_o_n »

vigge50 skrev:
E-postaviseringar aktiverar du i varje tråd för sig. När du skriver ett inlägg så bläddra ner under där du skriver och tryck i "Meddela mig när tråden besvaras".

För bild så välj kontrollpanel, sen där "översikt" står ändrar du till "profil", där det står "ändra profil" ändrar du till "ändra visningsbild".
Tack. :)
MaLund13

Inlägg av MaLund13 »

När du söker är det ofta smidigare att använda Google än forumets inbyggda sökfunktion. Lägg till site:teslaclubsweden.se i sökfältet så får du bara resultat från nyhetsartiklarna eller forumet här.
Användarvisningsbild
r_o_n

Inlägg av r_o_n »

Tack för era svar och tack för ev. kommande svar. :)
Skriv svar