Jag har ju faktiskt inte beställt ngn 3:a för jag tänkte behålla S:en ett tag till, men för att ersätta Leaf:en skulle det ju vara en idé och då skulle man antagligen
kunna köpa den "ren" och ff få en bra mkt bättre bil
Jag har ju faktiskt inte beställt ngn 3:a för jag tänkte behålla S:en ett tag till, men för att ersätta Leaf:en skulle det ju vara en idé och då skulle man antagligen
Ja men gå och ta en nummerlapp då, så du kan få leverans någon gång innan 2020.
Ja men gå och ta en nummerlapp då, så du kan få leverans någon gång innan 2020.
Ja men va fan jag velade ju i flera timmar och sen kändes det ganska ovärt att hamna på typ plats 328231 eller nåt å
Nu äre ju helt kört ju fast jag tror faktiskt att det blir ungefär som med model X, dvs lång väntar och sedan PANG lixom...
Tror inte de väntar till 2020 eftersom VOLVO lovat få ut sina bilar då så vill de slå VOLVO på fingrarna än en gång så fixar de ut sina M3:or innan dess
Gör en coupe eller cabrolet
Lite roliga kaross modeller
Inte tråkaga suvar och kombibilar
Fram för lite opraktiska bilar dom är mycket roligare
Bilar skall max ha 2 dörrar så de blir snyggare gärna hardtop mm (inga b-stolpar)
Oldsmobile Cutlass 1966, Tesla Roadster Sport 2,5 #528, Fiat 500 E La Prima 2021