Vart felanmäla Supercharger?

Här diskuterar vi Teslas Supercharger snabbladdare.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Jocce
Teslaägare

Vart felanmäla Supercharger?

Inlägg av Jocce »

Stolpe 3A i Gävle strulade när den skulle koppla fast för mig.

Stod inget nummer på någon av stolparna jag kikade på, så vart kan man ringa eller maila för att felanmäla en SuC?

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Re: Vart felanmäla Supercharger?

Inlägg av bylund »

Ring den tekniska supporten, 020 88 92 68, skulle jag säga. De bör kunna ta upp en anmälan.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
Jocce
Teslaägare

Re: Vart felanmäla Supercharger?

Inlägg av Jocce »

bylund skrev:
Ring den tekniska supporten, 020 88 92 68, skulle jag säga. De bör kunna ta upp en anmälan.

Jepps, det kunde dom.
Ringde i annat ärende (Fick "Drivers Assistance Features Unavaible efter ett löv satt sig på radarn, omstart hjälpte inte) så då tog den trevliga norska tjejen upp felanmälan på stolpen också!

(Drivers Assistance felet verkade självläka sig på vägen till jobbet då den helt plötsligt började visa linjer och vissa bilar igen och efter en omstart så verkade den funka igen)

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Skriv svar