Genvägen till Sillekrog öppen?
Moderator: Redaktion
Genvägen till Sillekrog öppen?
På väg från Gbg mot Sthlm idag.
Tänkte ladda i Sillekrog och vill bara dubbelkolla så att det fortfarande är ok att använda genvägen mellan mackarna när man kommer från SV.
Nån som laddat där nyligen?
Tänkte ladda i Sillekrog och vill bara dubbelkolla så att det fortfarande är ok att använda genvägen mellan mackarna när man kommer från SV.
70D 2015 Svart Côte d'Azur trotter
Re: Genvägen till Sillekrog öppen?
Inga problem. Det står fordonstrafik förbjuden, men vi har tillstånd. Jag körde på den igår.Oddball skrev:På väg från Gbg mot Sthlm idag.
Levererad 10 mars 2016
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
Kanon, tack!
Brukar köra med tajta marginaler
Brukar köra med tajta marginaler

70D 2015 Svart Côte d'Azur trotter
har ett kort i plånboken
"Bäraren av detta kort framför alltid ett behörigt motorfordon"
men har aldrig behövt använda det på 35 år
"Bäraren av detta kort framför alltid ett behörigt motorfordon"
men har aldrig behövt använda det på 35 år
ms 76132 "Eleamore"
Skall snart åka samma väg... hur kör man - är det bakom macken genvägen finns?
Yes, bakom macken och det tråkiga matstället. Vänster sedan när du kommer ut på andra sidan.
Levererad 10 mars 2016
Jag skulle säga bortom macken och runda mat-stället.ekenman skrev:Yes, bakom macken och det tråkiga matstället. Vänster sedan när du kommer ut på andra sidan.
Vägen inritad, nu bättre version:
Senast redigerad av Jerker, redigerad totalt 1 gånger.
Sista gången jag åkte där ville navigatorsbruttan att jag skulle svänga höger när jag kom ut på andra sidan!
X100 lev.14/8-18.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Blondin........far1far2 skrev:Sista gången jag åkte där ville navigatorsbruttan att jag skulle svänga höger när jag kom ut på andra sidan!

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Om det nu not förmodan skulle vara några problem att åka där så finns en chademo som är gratis på östra sidan.
JAAAAAAAAAAA!!!!Bjelke skrev:Blondin........far1far2 skrev:Sista gången jag åkte där ville navigatorsbruttan att jag skulle svänga höger när jag kom ut på andra sidan!
X100 lev.14/8-18.