Se mitt svar ovan - jag tog en screen shot åt dig.
Bilen får inte vara inpluggad i laddkabeln heller, då får du inte upp knappen.
Aha, det är nog inpluggat som släcker ner Summons-funktionen. Logiskt...
Har problem med att ansluta till mitt nätverk, bilen hittar det (1-2 pluppar) men verkar inte gilla mitt lösen. Den säger hela tiden att lösen inte stämmer...
Tack för feedback och sorry att jag postade flera ggr, forumappen verkar inte uppdatera så jag trodde att inlägget inte gått iväg.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
X 90D (levererad 26 september 2016)
3 SR+ Beställd 28 maj 2019 Pearl White
X LRPL Beställd 28 maj 2019 Pearl White
Gratulerar! Ett stort steg på vägen mot ert mål! Ska bli kul att höra hur ni klarar er i det laddningsfattiga inlandet... Laddning i Sundsvall på väg hem eller?
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
En till X till Umeå / Västerbotten.
Älskar autopiloten redan.
Laddar lite i Gävle.
Ett tips är att du ska köra nos in på denna laddstation. En av få där man kan ladda med släp på alla platser (eller bara sju om folk försöker backa in och använder kontakten på "fel" sida )
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Efter många om och men så fick jag min på i alla fall sent på fredagskvällen...
Tappra killar på Tesla som kämpade för att få ut alla bilarna, man hade till och med assistans från Köpenhamn för att hinna med alla.
Här är en bild från hamnen i Helsingborg i går fm. Den sista strålande dagen innan höstregnet kom.
Den första i Helsingborg? Eller till och med in NV-Skåne?
Tappra killar på Tesla som kämpade för att få ut alla bilarna, man hade till och med assistans från Köpenhamn för att hinna med alla.
Här är en bild från hamnen i Helsingborg i går fm. Den sista strålande dagen innan höstregnet kom.
Snyggt med leverans innan helgen ändå, hur gick det till?? Nog första i Helsingborg mig veterligen, kanske är jag nr2 men väntar fortfarande:)
Snyggt med leverans innan helgen ändå, hur gick det till?? Nog första i Helsingborg mig veterligen, kanske är jag nr2 men väntar fortfarande:)
Fick min tid för leverans den 30:e avbokad i tisdags för bilen kom inte med planerad leverans från Holland. Men på någon vänster fick du upp bilen så sent på torsdagen fick jag ny tid kl sju på fredagskvällen. Och det var full aktivitet med utleveranser. Vi stannade i Falkenberg för laddning och där stod redan tre andra som fått sina bilar före mig.
Helnöjd med bilen... (Det enda minuset är mycket vindbrus i höga hastigheter)
Härligt, då är det snart två X i Hbg... Har du någon preliminär lev dat?
Fick min tid för leverans den 30:e avbokad i tisdags för bilen kom inte med planerad leverans från Holland. Men på någon vänster fick du upp bilen så sent på torsdagen fick jag ny tid kl sju på fredagskvällen. Och det var full aktivitet med utleveranser. Vi stannade i Falkenberg för laddning och där stod redan tre andra som fått sina bilar före mig.
Helnöjd med bilen... (Det enda minuset är mycket vindbrus i höga hastigheter)
Härligt, då är det snart två X i Hbg... Har du någon preliminär lev dat?
Var sagt till i fredags men framflyttat för vidare besked i början av veckan.