Lite strul med en fälg som var något kantstött som de först inte ville byta utan erbjöd mig täckfärg eftersom det var en lagerbil!?
Blev högröd i ansiktet och sa att de fick göra precis vad dem vill göra men fälgen ska bytas!
Efter mycket om och men så gick dem med på att byta ut fälgen.
Fantastisk resa hem en härlig sommarkväll och nu är bilen satt på laddning inför morgondagens äventyr!
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Supergrym! Snart börjar det bli dags för en helgträff med alla Teslor här i skåne.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Nu är bilen inlämnad för lite omvårdnad och ska lägga på en försegling på bilen plus tonade rutor på bakluckan och bakre rutorna.
Få bilen på torsdag senare på dagen och ska bli mycket intressant och se hur toningen blir.
Valde att lägga toningen så nära som möjligt som panoraman har idag.
Nu är bilen inlämnad för lite omvårdnad och ska lägga på en försegling på bilen plus tonade rutor på bakluckan och bakre rutorna.
Få bilen på torsdag senare på dagen och ska bli mycket intressant och se hur toningen blir.
Återkommer med lite bilder när bilen är klar.
Ser med spänning fram emot bilder. Vilken lackförsegling valde du?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag (Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP (Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Återkommer med lite bilder när bilen är klar.
Ser med spänning fram emot bilder. Vilken lackförsegling valde du?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Efter att kikat runt lite så valde jag Ditec Ceramic Ultra.
Kanske inte det billigaste på stan(5900Kr) men med 9-års garanti så känns det rätt bra.
Passar också på att få dit solfilm på bilen där jag fick en hyfsad rabatt.