Leverans av bilen

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
bjelkeman
Teslaägare
Kontakt:

Re: Leverans av bilen

Inlägg av bjelkeman »

Teslanorr skrev:
Vet nån i vilken fas som appen "kopplas" till bilen? Jag har utgått i samband med utleverans..Men läste i nåt forum nu att nån påstod det görs tidigare?
Min bil var tillgänglig i appen någon timme eller två efter leverans. Men jag hade glömt lösenordet när jag tog emot bilen så jag vet inte om den kunde kopplas till mitt konto tidigare än så (direkt vid leveransen).
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

bjelkeman skrev:
Teslanorr skrev:
Vet nån i vilken fas som appen "kopplas" till bilen? Jag har utgått i samband med utleverans..Men läste i nåt forum nu att nån påstod det görs tidigare?
Min bil var tillgänglig i appen någon timme eller två efter leverans. Men jag hade glömt lösenordet när jag tog emot bilen så jag vet inte om den kunde kopplas till mitt konto tidigare än så (direkt vid leveransen).
Jag hade också glömt lösenordet när jag skulle logga in på leveranskillens iPad, men då kunde jag ta upp telefonen, logga in med sparat lösenord där, och acceptera leveransen i min telefon istället :mrgreen:
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
tomhe
Teslaägare

Inlägg av tomhe »

Fråga till er som nyligen hämtat ut era bilar: Har ni fått USB-uttag i baksätet?
Användarvisningsbild
bjelkeman
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av bjelkeman »

tomhe skrev:
Fråga till er som nyligen hämtat ut era bilar: Har ni fått USB-uttag i baksätet?
Fick min för en vecka sedan. Har inte hittat några USB uttag i bak.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Skriv svar