V.8 på gång:-)
Moderator: Redaktion
Re: V.8 på gång:-)
De kanske hittat en bugg som är anledningen till att så många Drive units dör men fixen innebär att sänka prestandan så nu är det fullt krig om fixen ska ut eller inte 

Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Verkar luta åt torsdag.
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
2t45m till the end of weekend
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Har han skrivit på Twitter på 4 dagar? Är han sjuk kanske?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Det kommer inte komma förrän ikväll.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
- Teslaspolen
- Teslaägare
Elon är nog rätt upptagen med SpaceX efter att deras raket genomförde en RUD.Pontus skrev:Har han skrivit på Twitter på 4 dagar? Är han sjuk kanske?
Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
Pontus skrev:Har han skrivit på Twitter på 4 dagar? Är han sjuk kanske?
Lite teorier:Pontus skrev:Har han skrivit på Twitter på 4 dagar? Är han sjuk kanske?
1. Kidnappad av fosila biltillverkare
2. Hemma och slåss med Zuckerberg kring sateliten som gick åt (var den oförsäkrad?)
3. Sitter och försöker skriva klart koden till 8.0 själv, efter att ha sparkat utvecklarna. (enl. hans stil att sparka folk och ta på sig deras arbetsuppgift också - det kanske börjar bli för mkt nu även för Elon)
4. In i väggen?
5. Myser med sin relativt nya flickvän som knappt är hälften av hans ålder...dstr skrev:Pontus skrev:Har han skrivit på Twitter på 4 dagar? Är han sjuk kanske?Lite teorier:Pontus skrev:Har han skrivit på Twitter på 4 dagar? Är han sjuk kanske?
1. Kidnappad av fosila biltillverkare
2. Hemma och slåss med Zuckerberg kring sateliten som gick åt (var den oförsäkrad?)
3. Sitter och försöker skriva klart koden till 8.0 själv, efter att ha sparkat utvecklarna. (enl. hans stil att sparka folk och ta på sig deras arbetsuppgift också - det kanske börjar bli för mkt nu även för Elon)
4. In i väggen?
url?kangru skrev:5. Myser med sin relativt nya flickvän som knappt är hälften av hans ålder...
Ryktet säger väl Amber Heard men hon är visst 30år så 2/3 av hans 44år.dstr skrev:url?kangru skrev:5. Myser med sin relativt nya flickvän som knappt är hälften av hans ålder...
Var ju samma med masterplan part 2. Den kom ju med flera dagar senare än hans första tweet om den.
Sen tweetar han inte varje dag. Även han jobbar ju ibland

Svart X90D, bokat en M3.
Om det stämmer så skulle jag också ha stannat hemmakangru skrev:Ryktet säger väl Amber Heard men hon är visst 30år så 2/3 av hans 44år.dstr skrev:url?kangru skrev:5. Myser med sin relativt nya flickvän som knappt är hälften av hans ålder...

Stolt ägare till en Tesla Model 3 LR AWD
Citat från Elon "Hur många timmar per vecka behöver en kvinna egentligen? Tio?". Han har en aning asperger drag...Eximos skrev:Om det stämmer så skulle jag också ha stannat hemmakangru skrev:Ryktet säger väl Amber Heard men hon är visst 30år så 2/3 av hans 44år.dstr skrev:url?kangru skrev:5. Myser med sin relativt nya flickvän som knappt är hälften av hans ålder...
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Tony Stark dyker lixom upp när jag försöker se det här framför migJFAH skrev:Citat från Elon "Hur många timmar per vecka behöver en kvinna egentligen? Tio?". Han har en aning asperger drag...Eximos skrev:Om det stämmer så skulle jag också ha stannat hemmakangru skrev:Ryktet säger väl Amber Heard men hon är visst 30år så 2/3 av hans 44år.dstr skrev:url?kangru skrev:5. Myser med sin relativt nya flickvän som knappt är hälften av hans ålder...

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Dom hade ju Elon som lite inspiration och gjorde något samtal med honom innan filmerna skapades sägs det ju. Så inte så konstigt kanske.Bjelke skrev:Tony Stark dyker lixom upp när jag försöker se det här framför migJFAH skrev:Citat från Elon "Hur många timmar per vecka behöver en kvinna egentligen? Tio?". Han har en aning asperger drag...Eximos skrev:Om det stämmer så skulle jag också ha stannat hemmakangru skrev:Ryktet säger väl Amber Heard men hon är visst 30år så 2/3 av hans 44år.dstr skrev:
url?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Han var ju "bored" igår... Klar eller som jag ibland lat?Anders77 skrev:Var ju samma med masterplan part 2. Den kom ju med flera dagar senare än hans första tweet om den.

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Lite extra kul då att Elon dyker upp i en scen i en av filmerna iafPontus skrev:Dom hade ju Elon som lite inspiration och gjorde något samtal med honom innan filmerna skapades sägs det ju. Så inte så konstigt kanske.Bjelke skrev:Tony Stark dyker lixom upp när jag försöker se det här framför migJFAH skrev:Citat från Elon "Hur många timmar per vecka behöver en kvinna egentligen? Tio?". Han har en aning asperger drag...Eximos skrev:Om det stämmer så skulle jag också ha stannat hemmakangru skrev:
Ryktet säger väl Amber Heard men hon är visst 30år så 2/3 av hans 44år.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Fick just ett pling i telefonen. Ny mjukvara för bilen finns att ladda ner. Kan det vara......
Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
Bara en liten buggfix till 6.22Mickeren skrev:Fick just ett pling i telefonen. Ny mjukvara för bilen finns att ladda ner. Kan det vara......

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Ska man vara noga så är den klar att installeras, d v s den är redan nedladdad.Mickeren skrev:Fick just ett pling i telefonen. Ny mjukvara för bilen finns att ladda ner. Kan det vara......
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
2.34.115 bugg rättning
(Vet att den är nerladdad skall vara mer klinisk precis nästa gång [WINKING FACE])
(Vet att den är nerladdad skall vara mer klinisk precis nästa gång [WINKING FACE])
Svårt att ducka från "tomorrow"vigge50 skrev:Vet inte hur stor nypa salt man bör ta men bättre än att han inte säger något

Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Absolut, men vad menar han med "will get back to"? Att han ska återgå till att skriva ett inlägg? Isf vet vi fortfarande inte när det blir klart.Johnalm skrev:Svårt att ducka från "tomorrow"

Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla