X-spotting
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: X-spotting
Stenkul (men Tesla måste verkligen bli bättre på foliering
)

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Tror jag såg samma svarta X på Stavsnäsvägen imorse, min förstaEnTraktor skrev:Såg en svart X vid båtmässan i Gustavsberg igår. Nån timme senare såg jag en X köra österut vid Grisslinge, antar att det var samma kärra.

Det är väl Herr X som extraknäckar där...Bjelke skrev:Stenkul (men Tesla måste verkligen bli bättre på foliering)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Ja, han har verkligen startat en trend.Svenssons skrev:Det är väl Herr X som extraknäckar där...Bjelke skrev:Stenkul (men Tesla måste verkligen bli bättre på foliering)

Då får man kanske se den hemma hos mig på onsdagSvenssons skrev:Tackar för bilderna! Fick samtal av min DS tidigare, ska hämta bilen på tisdag nästa vecka!mahulkp skrev:Svenssons bil i Mölndal![]()

Sjukt snygg röd S100D...
Sjukt snygg röd S85D...
Vaaa, inte på torsdag?!Svenssons skrev:Fick samtal av min DS tidigare, ska hämta bilen på tisdag nästa vecka!

Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Hade jag varit dig så hade jag bokat om till torsdag.Surfaren skrev:Vaaa, inte på torsdag?!Svenssons skrev:Fick samtal av min DS tidigare, ska hämta bilen på tisdag nästa vecka!

Skickat från min dumphone
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Åk dit imorgon och säg att datumet från din DS var så uppenbart fel att du förstod att det var nu på Torsdag som gäller.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu är ytterligare 9 st Model X på ingående och som nu fått reg-nr tilldelat, 1 Signature och 8 "vanliga"
YDF ser ut bli vanligt regnr på Model X, 8 av dessa 9 har fått det
widell skrev:Nu är ytterligare 9 st Model X på ingående och som nu fått reg-nr tilldelat, 1 Signature och 8 "vanliga"
YDF= why da fuck

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
En vit Model X på Södra Näs i Varberg nu!
Tesla model S 85-14 såld
Tesla model S 85D-15 såld
Tesla model S LR-19
Tesla model S 85D-15 såld
Tesla model S LR-19
- Oppfinnarn
- Teslaägare
Den här tråden är ungefär som Pokemon, men gissar att X:en (precis som S:en) spawnar mest kring olika SuperChargers
Själv har jag bara fångat en Norsk X vid en SuC i Tyskland i Juli, men kanske skall bosätta mig vid SuC Lödde, så jag får ett Svenskt X i Min Tesladex
.

Själv har jag bara fångat en Norsk X vid en SuC i Tyskland i Juli, men kanske skall bosätta mig vid SuC Lödde, så jag får ett Svenskt X i Min Tesladex

#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22
....

Det fanns en på Tisdagsträffen i Löddeköpinge idag. Fångade den på bild. 

2016-02-29- S 85D | Pärlvit Multi-Coat-färg | Panorama | NextGen | Autopilot | Premium Interiör |
Strandvägen Stockholm 6:e sept
ElectricRide på Instagram | Tesla Model S och Renault Zoe | The Supercharger Grand Challenge på 34,5h https://www.instagram.com/electricride/
Häggvik idag 13:e sept
ElectricRide på Instagram | Tesla Model S och Renault Zoe | The Supercharger Grand Challenge på 34,5h https://www.instagram.com/electricride/
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Lackfirma som äger biltransporten, något som behöver justeras innan leverans?
Max lastvikt 2200 kg, lite övervikt!
Max lastvikt 2200 kg, lite övervikt!
Model Y LR AWD 2022
Svårt att se på telefonen om det är en vit P90D eller DL, någon med större skärm som kan se?
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Ytterligare 33 st Model X nu kommit eller på väg in till Tesla Sweden. Ser ut som att leveransgänget har en del att göra och det kan bli en bra månad i statistiken.
Får hoppas att någon hoppar av sin så man kan få en snabbleverans, men det lär väl inte vara troligt....
Framtiden: Tips emottages
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
- peterlauri
- Teslaägare