Tillverkad oktober 2014 MED AP! 1850 mil. Lågt förmånsvärde på 5900kr/mån inklusive all fabriksutrustning tack vare just att den är tillverkad 2014. Leasbar då den inte är momssmittad. Uttagen ny av oss mars 2015.
Mörkblå metallic, beige läder, pianosvart dekor, panoramatak, luftfjädring, AP och el-baklucka mm i teknikpaketet, säkerhetspaket. Kolfiberspoiler, röda bromsok, alcantarainlägg på instrumentbrädan osv.
Nya "slipstream" 19" (juni 2016) och gamla 19" originalfälgen till dubbfria vinterdäck. En extra omgång nya 19" däck medföljer, aldrig varit monterade.
Fint skick, alltid stått i eget garage när den inte använts. I princip endast använd för familjens långresor. Opticoat Pro behandlad samma dag som jag hämtade ut den. "Gubbkörd"

Ovanlig version <100 tillverkade enligt vissa uppgifter. Kundmottagaren på Servicecentret sa att "tyvärr finns inga såna" då jag frågade lite generellt om den. Fick få lite försiktigt säga att "min står då där och pekade på bilen"

Prestanda likvärdig med S85D men P85 har lite mer känsla av "tryck" enligt vissa som jämfört. Däremot får du stor Frunk på en P85. Något som vi värdesatt mycket på långresor.
Pris 895 000kr
Skicka PM om du vill ha mer info.