Leverans idag!
Moderator: Redaktion
Leverans idag!
Äntligen. Efter lång väntan var det äntligen dags för leverans idag! Aldrig tidigare har jag sett fram emot en bil mer än denna... En väldigt speciell känsla att få köra hem den från Tesla Mölndal.
Bifogar härmed en bild. Om några dagar har den dock lite större hjul och dessa får bli vinterfälgar...
Bifogar härmed en bild. Om några dagar har den dock lite större hjul och dessa får bli vinterfälgar...
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Re: Leverans idag!
Häftigt, grattis!
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Tjusig! Hämtar min på onsdag från samma SC! Har för mig att det kommer kännas lite som dagen man körde hem efter lyckad uppkörning! Ska hålla utkik efter dig på vägarna
Jag har regskylt ROE 238, blinka/tuta om du ser mig ;I

Ägare Model S70D - MC Red - Köpa ny Tesla? Använd http://--- för 8000kr i rabatt!
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Grattis 

Såld: Sept 2016, S60, Midnight Silver Metallic, Panoramatak, Svarta Nästa Generations Säte, Svart Alcantara
Okt 2018, S100D, Midnight Silver Metallic, Krämfärgad premium, Uppgraderad autopilot, Premium uppgradering, 21” Twin turbine
Okt 2018, S100D, Midnight Silver Metallic, Krämfärgad premium, Uppgraderad autopilot, Premium uppgradering, 21” Twin turbine
Ser ut som Model Sapkungen skrev:Awesome!
Vilken modell blev det?

Robin R, grattis till bilen!
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Grattis till en mycket fin bil. Jag stod och valde mellan silver och Midnight silver och slutade med det senare alternativet men nu ångrar jag mig nästan. Väldigt snygg i silver. Får vänta några veckor till på min. Enjoy!
Grattis till bilen Robin! Fick höra av annan forummedlem som hämtade ut sin Model X Signature igår. All-black och all utrustning förutom Ludicous. Själv hoppas jag att kunna få leverans inom en max två veckor.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Grattis Robin! Vad ska du byta till för hjul?
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Grattis Robin. Jättefin, kommer bli grym med Vossen 21" 

"White Lady"
Tesla Model S 90D -16, Multicoat White (all utrustning utom bakvända säten/dubbelladdare)
Vossen 21" m Contisilent 245/265.
Reg nr ERK893
Tesla Model S 90D -16, Multicoat White (all utrustning utom bakvända säten/dubbelladdare)
Vossen 21" m Contisilent 245/265.
Reg nr ERK893
Va, finns det fler forummedlemmar som har beställt Model X signature? Kan inte ha varit en särskilt aktiv medlem men kul att de börjat levereratsSvenssons skrev:Grattis till bilen Robin! Fick höra av annan forummedlem som hämtade ut sin Model X Signature igår. All-black och all utrustning förutom Ludicous. Själv hoppas jag att kunna få leverans inom en max två veckor.

Grattiskort och varmt välkommen till klubben!!!
Blir glad när jag tänker på när jag hämtade ut min kärra
Blir glad när jag tänker på när jag hämtade ut min kärra

2023 Model 3P
2020 Model 3P
2015 Model S85D
[quote="Robin R"]Äntligen. Efter lång väntan var det äntligen dags för leverans idag! Aldrig tidigare har jag sett fram emot en bil mer än denna... En väldigt speciell känsla att få köra hem den från Tesla Mölndal.
Bifogar härmed en bild. Om några dagar har den dock lite större hjul och dessa får bli vinterfälgar...[/
Grattis till ny bil!
Ser fram mot att se hur bilen blir med större fälgar. Just silver intresserar mig nu när den är nerlackad. Du får gärna lägga ut bilder från olika vinklar när nya skorna är på
Bifogar härmed en bild. Om några dagar har den dock lite större hjul och dessa får bli vinterfälgar...[/
Grattis till ny bil!
Ser fram mot att se hur bilen blir med större fälgar. Just silver intresserar mig nu när den är nerlackad. Du får gärna lägga ut bilder från olika vinklar när nya skorna är på

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Grattis, riktigt snygg. Har varit inne på midnight silver för kommande Model 3 men så såg jag en Model S i Oslo (butik) som var just midnight silver och det kändes inte rätt. Tror i så fall mer på vit eller faktiskt silver. Model 3 är liksom Model S skitsnygg i silver. Eller en blå.. eller...
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Grattis Robin,brorsan sa att du hade fått din.
(juhas bror) säg till om det är nåt du undrar över!
(juhas bror) säg till om det är nåt du undrar över!
Har Midnightsilver clasic och är sjukt nöjd med färgen såg också på SC faceliftad och den känndes inte klockrenLaban skrev:Grattis, riktigt snygg. Har varit inne på midnight silver för kommande Model 3 men så såg jag en Model S i Oslo (butik) som var just midnight silver och det kändes inte rätt. Tror i så fall mer på vit eller faktiskt silver. Model 3 är liksom Model S skitsnygg i silver. Eller en blå.. eller...
Hade nog valt röd vit eller silver (svart är för tråkig)

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Wow! Firar tre år med min svarta Model S senare i år och har alltså varken autopilot, fyrhjulsdrift eller Ludicrous. Tänk att det skulle till en nedlackad facelift i silver för att ha-begäret skulle väckas till liv på allvar igen. Grattis and enjoy!
Stiligt Robin det blir några mil på vägarna i helgen förstår jag 

Umgås mycket med ELin en mörk skönhet från 2015 med AP, premiuminredning, next gen säten och 90Kwh batteri.
Hur ser laddluckan ut på din bil, rapporteras att de har levererats Model S i Australien med självstängande laddlucka så de borde ha kommit eller komma när som helst till Europa också http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... =10&t=5581
Det blev en ganska stram Model S 70 RWD. Next gen svart, panorama, AP, silver... Bra förmånsvärde på så vis.apkungen skrev:Awesome!
Vilken modell blev det?
Tack! Hade silver på min förra bil och måste säga att jag valde det igen på grund av det praktiska. Oavsett hur smutsig den är, så ser det ändå ganska ok ut... Men Midnight silver är ett bra val också!Stefan727 skrev:Grattis till en mycket fin bil. Jag stod och valde mellan silver och Midnight silver och slutade med det senare alternativet men nu ångrar jag mig nästan. Väldigt snygg i silver. Får vänta några veckor till på min. Enjoy!