Lite svårbeskrivet, men:
Loggade in med mitt egna konto (inte bilens), gick hur fint som helst.
Lämnar bilen i några timmar och när jag åker iväg sen så står det "login failed".
Försöker logga in några gånger, men utan resultat.
Går in på Spotify, funkar inte. Går in på min mail, med meddalande från Facebook (som är kopplat till min Spotify) att någon försökt logga in från någonstans i Indonesien och att mitt konto är spärrat tills jag bekräftat att det var jag.
Jag antar att det är jag å att Spotify har några servrar eller något i Indonesien och bekräftar att det är jag. Jag blir ÄNDÅ ombedd att byta lösenord.
Sagt och gjort, lösenordet bytt, jag skriver in nya lösenordet i Teslan, men får "login failed" igen. Återigen blir jag utkastad ur FB och får byta lösenord IGEN.
Detta scenario upprepar sig 5-7 gånger innan jag ger upp.
Trycker "restore" för att försöka få tillbaks mitt gamla Tesla-konto istället, men IGEN står det "login failed".
Så, nu kan jag alltså inte komma åt varken mitt eget Spotify-konto via bilen, ELLER Tesla-kontot.

Självklart har jag gjort omstarter å pratat med supporten, men de kliar sig i huvudet å har "inte sett något liknande".
Någon på forumet som varit med om samma sak? Hur löste ni det isf?