Kommer va lite bitter sweet om det är förbättringar på nuvarande modeller. Min bil rullade ur fabrik för drygt en vecka sedan. Men som jag förstått på er som är gamla sektmedlemmar så är det alltid något nytt man grämer sig över...
Det kommer alltid något nyare, men ibland är ju hoppen större än tidigare.
När autopilot kom så annonserades det efter att bilarna med hårdvaran varit i produktion ett tag.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Kommer va lite bitter sweet om det är förbättringar på nuvarande modeller. Min bil rullade ur fabrik för drygt en vecka sedan. Men som jag förstått på er som är gamla sektmedlemmar så är det alltid något nytt man grämer sig över...
Det kommer alltid något nyare, men ibland är ju hoppen större än tidigare.
När autopilot kom så annonserades det efter att bilarna med hårdvaran varit i produktion ett tag.
Är det förbättringar på befintliga modeller så ligger du ju bra till om man ser till historien eftersom det finns chans att du får det utan att behöva betala för det.
Hoppas på det.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Kan vara värt att ta förlusten av bokningsavgiften och beställa ny om det är något revolutionerande
Hur sent kan man avbeställa en bil? Är det möjligt att avboka en beställning även om bilen redan är tillverkad?
Ja det är det men du kommer inte få tillbaka dina 17 000 som du betalade in, om du tycker det är värt det kan bara du avgöra när uppdateringen har kommit.
Tesla Model S and Model X 100kWh packs confirmed
Elon Musk confirms long-rumoured 100kWh battery pack will be added to Tesla Model S and Model X ranges