Nej, det måste man ju inte så klart.danni skrev:Varför måste man ha en helt ny bil för en filminspelning?HelectriC skrev:Hur ofta köper man ett gäng begagnade fälgar och sätter på en ny bil för att använda den i en filminspelning?danni skrev:Ja, för alla Aero-fälgar har sedermera samlats in och bränts upp, och idag finns det exakt noll kvar...?HelectriC skrev:Med Aerofälgarna, då är den inspelad för en stund sedan.Benz skrev:Tesla i någon rulle på 4an runt halv 1 idag, såg oxå en i3a. Tror filmen skulle utspela sig i någon slags framtid, därav elbilar.
Teslaspotting
Moderator: Redaktion
Re: Teslaspotting
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Han kommer iaf inte hålla med när någon i framtiden säger att Tesla supercharger laddar snabbtaikalex skrev:Kanske inte en tesla men denna glada Japan försökte ladda sin bil här. Han var säker på att hans hyrbil skulle funka här.
Skickat från min SM-G928F via Tapatalk

Model 3-24/Polestar 3-24
Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.
Såg tyvärr en röd MS på essingleden i em, på en bärgare. Vill inte outa regnummer. 

MYLR-24
Två Teslor vid Norrmälarstrand. En vit Schweiz registrerad P85+och en svart som var borta andra gången jag gick förbi. En svart (samma?) laddade häromdagen på Preem lite längre västerut. Någon som bor/jobbar där kanske?
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Vidio skrev:Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.
Det är ingen hon som har en sådan. Varken bil eller ägarklubb.

Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
grenhall skrev:Vidio skrev:Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.
Men den var blå iaf

Det var däremot helt korrekt. Facelift också.wihall skrev:grenhall skrev:Vidio skrev:Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.
Men den var blå iaf
Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Ah, attans då. Då har jag missuppfattat något i den där gruppen då!grenhall skrev:Vidio skrev:Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.

Fast enligt bilregistret så är det en hon, och på FB är det samma hon som alltid fotar bilen...?Vidio skrev:Ah, attans då. Då har jag missuppfattat något i den där gruppen då!grenhall skrev:Vidio skrev:Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.
Om det är han jag tror det är så är det bara punka_TonyV skrev:Såg tyvärr en röd MS på essingleden i em, på en bärgare. Vill inte outa regnummer.

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Så ser ägarförhållandet ut. Sedan att det är en kvinna med en blå facelift som är mest aktiv i sen gruppen är en helt annan sak.Vidio skrev:Fast enligt bilregistret så är det en hon, och på FB är det samma hon som alltid fotar bilen...?Vidio skrev:Ah, attans då. Då har jag missuppfattat något i den där gruppen då!grenhall skrev:Vidio skrev:Blå Facelift va? Tror den ägs av hon som har "Tesla Owners Club Sweden" på Facebook.wihall skrev:Såg en P90DL idag med reg-nummer "ÄLSKAR" vid IKEA Barkarby.

Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
För övrigt samma kvinna som är aktiv i FB-gruppen, som står registrerad ägare till bilen, som lägger ut massor med bilder på samma bil (med samma reg-nr) och pratar om den som det vore hennes eller "vår".
Men det är alltså inte hennes? Mkt märklig historia detta!
Tala ur skägget nu, å det har du ju gott om!
Men det är alltså inte hennes? Mkt märklig historia detta!

Teslaspotting
Bilen är hennes men inte gruppen på Fejsbook! Det var det du skrev.Vidio skrev:För övrigt samma kvinna som är aktiv i FB-gruppen, som står registrerad ägare till bilen, som lägger ut massor med bilder på samma bil (med samma reg-nr) och pratar om den som det vore hennes eller "vår".
Men det är alltså inte hennes? Mkt märklig historia detta!![]()

Edit: ser att jag skrev att hon inte hade en sådan bil. Det var fel! Sorry. Trodde inte man beställde en P90DL utan 21"...

Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Ahaaa, då förstår jag, min skäggige vän.grenhall skrev:Bilen är hennes men inte gruppen på Fejsbook! Det var det du skrev.Vidio skrev:För övrigt samma kvinna som är aktiv i FB-gruppen, som står registrerad ägare till bilen, som lägger ut massor med bilder på samma bil (med samma reg-nr) och pratar om den som det vore hennes eller "vår".
Edit: ser att jag skrev att hon inte hade en sådan bil. Det var fel! Sorry. Trodde inte man beställde en P90DL utan 21"...

Är fan inte lätt å hänga med i allting här inne.
Nej det är helt omöjligt. Bättre att bara "wing it".Vidio skrev:Ahaaa, då förstår jag, min skäggige vän.grenhall skrev:Bilen är hennes men inte gruppen på Fejsbook! Det var det du skrev.Vidio skrev:För övrigt samma kvinna som är aktiv i FB-gruppen, som står registrerad ägare till bilen, som lägger ut massor med bilder på samma bil (med samma reg-nr) och pratar om den som det vore hennes eller "vår".
Edit: ser att jag skrev att hon inte hade en sådan bil. Det var fel! Sorry. Trodde inte man beställde en P90DL utan 21"...![]()
Är fan inte lätt å hänga med i allting här inne.
*Med vänlig hälsning, klubben för inbördes beundran
Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Bara punka som ovan skrivit!e5m1r skrev:Om det är han jag tror det är så är det bara punka_TonyV skrev:Såg tyvärr en röd MS på essingleden i em, på en bärgare. Vill inte outa regnummer.

Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Men vilka snygga fälgar den hadetehjimos skrev:Bara punka som ovan skrivit!e5m1r skrev:Om det är han jag tror det är så är det bara punka_TonyV skrev:Såg tyvärr en röd MS på essingleden i em, på en bärgare. Vill inte outa regnummer.

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Även ifall bilen inte är en rökare likt fossilbilar verkar det ändå vara en rökare...Walker skrev:Vingåker factory outlet.
EZP XXX
Facelift med beige klädsel = SNYGG!
(Om någon är bekant med ägaren så står den som avställd hos transportstyrelsen)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Vinkade åt en svart Model S vid Munkebäck/Sävedalen i eftermiddags, som så glatt vinkade tillbaks 

Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Spottade även jag kärleks-Teslan vid Arboga SuC för ett par timmar sedan
Det var bara vi där när vi kom men när vi åkte stod det 6 Teslor där

Det var bara vi där när vi kom men när vi åkte stod det 6 Teslor där

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Fyra Teslor på rad på E18 söderut i morse, det kändes coolt. Tyvärr var det en ärkeidiot som kände sig lite viktigare än alla andra trafikanter och körde i bussfilen. Inte medlem här förstås.
Model X, Pearl White
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Min första tanke också. Har själv varit på väg ut i svensk bussfil av bara farten.TiborBlomhall skrev:Norrman?
Model 3-24/Polestar 3-24
Kanske, men i alla fall svenskregistrerad bil. Den individen har jag sett ett par gånger tidigare, och även då i bussfilen.
Model X, Pearl White