Bjelke, det slog mig nu att jag kan ha sett din tesla i vintras. Norra Bollnäs utmed en grusväg, parkerad vid en villa.
Hade fest i en lokal inte långt därifrån, därför hade jag vägarna förbi just där
Bjelke, det slog mig nu att jag kan ha sett din tesla i vintras. Norra Bollnäs utmed en grusväg, parkerad vid en villa.
Hade fest i en lokal inte långt därifrån, därför hade jag vägarna förbi just där
Då var det säkert min och ni hade antagligen festen på "Dönjegården" ?
Fast det är faktiskt asfalt nästan exakt fram till min gård och sedan grus resten av vägen
Fast det är faktiskt asfalt nästan exakt fram till min gård och sedan grus resten av vägen
Det stämmer bra Hur ofta ser du någon annan tesla i Bollnäs då?
Det stämmer bra Hur ofta ser du någon annan tesla i Bollnäs då?
ett typ 3-4st ever
En Norsk vit med allt krom folierat i kolfiberlook = skitsnygg, plus några få svenska då (oxo snygga såklart)...
Tror ni menar Extant http://www.imdb.com/title/tt3155320/?ref_=nm_flmg_act_3. Har sett första säsongen, hyfsat Dessutom autonoma bilar. Man har sin bil på garageuppfarten, sätter sig ibilen och blir körd till skolan/jobbet medans man prata med sina barn eller jobbar.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Tesla i någon rulle på 4an runt halv 1 idag, såg oxå en i3a. Tror filmen skulle utspela sig i någon slags framtid, därav elbilar.
Med Aerofälgarna, då är den inspelad för en stund sedan.
Ja, för alla Aero-fälgar har sedermera samlats in och bränts upp, och idag finns det exakt noll kvar...?
Aero-fälgarna är tydligen populära i USA. Såg en på Youtube med en 90D som hade dessa.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Såg en Teslataxi i Göteborg igår med reg nummer "GLAD CO". Vet inte helt vad det ska betyda? Glad company?
Jag har åkt med honom. Döm av min glädje när jag fick åka en Tesla när vi bokade en uber! Mötte en tämligen glad kille i sjömanskostym (Hellström spelade den helgen på Ullevi) som startat en egen firma och kör über med sin Model S. Finns planer att köpa in fler bilar så småningom berättade han.