L.Stefan skrev:Mitt börjar med Å fast i USA så blir det alltid ett A. Kanske därför jag redan har fått. Ni andra som har fått vilken bokstav börjar era efternamn på?
Se vad som dök upp i brevlådan
Moderator: Redaktion
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Re: Se vad som dök upp i brevlådan
Model Y LR AWD 2022
Då har ordningen inget med efternamnet att göra. Återstår bara hastigheten på postsäckarna.Seregon skrev:R, så jag tvivlar på att det har med saken att göra. Vissa har säkert bara hamnat i de långsamma postsäckarna.
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Jag bor tydligen också på landet...Jerker skrev:Så kom den då idag, till en gubbe på landet!
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
TydligenSurfaren skrev:Jag bor tydligen också på landet...Jerker skrev:Så kom den då idag, till en gubbe på landet!

Fick min i dag och jag bor också på landet.
Model 3 LR AWD Midnight Silver 18" med FSD
CyberTruck single engine förbokad
Renault Zoe R240
1,5 kW solel, 0,5 kW vindsnurra
CyberTruck single engine förbokad
1,5 kW solel, 0,5 kW vindsnurra
Jag bor oxå på landet, sprang till brevlådan när jag såg brevbäraren men inte fan vart det något brev från Tesla
Hoppas på morgondagen

Hoppas på morgondagen
nöjd med min Ampera tillsvidare
- lator
- Teslaägare
Torsdag hela veckan! Brev i lådan. 

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Torsdag på måndagar även i Brämhult.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Jag reserverade på nätet innan eventet. Har inte fått ngt .... 

Tesla Model Y
Samma här. Men i ärlighetens namn så känns det mer angeläget att få till stånd deras "lanseringsevent 2" nu snart?gellerstam skrev:Jag reserverade på nätet innan eventet. Har inte fått ngt ....
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
- gellerstam
- Teslaägare
Precis, har det hintats ngt om när det blir?Kilowatt skrev:Samma här. Men i ärlighetens namn så känns det mer angeläget att få till stånd deras "lanseringsevent 2" nu snart?gellerstam skrev:Jag reserverade på nätet innan eventet. Har inte fått ngt ....
Tesla Model Y
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Det finns en ledtråd. Får man tio referrals i senaste referralprogrammet så vinner man en biljett till nästa event (osagt vilket, men troligen del 2 av Model 3-eventet). Och det här referralprogrammet slutar 15:e oktober. Så man skulle kunna gissa att eventet kommer vara någon gång runt månadsskiftet oktober/november om de följer samma mönster den här gången, även om det såklart är möjligt att det är senare. Men sannolikt inte före slutet av oktober med andra ord.gellerstam skrev:Precis, har det hintats ngt om när det blir?Kilowatt skrev:Samma här. Men i ärlighetens namn så känns det mer angeläget att få till stånd deras "lanseringsevent 2" nu snart?gellerstam skrev:Jag reserverade på nätet innan eventet. Har inte fått ngt ....
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Ja, har det inte mumlats nåt om "slutet av året"? Och sista kvartalet får väl räknas dit. Men tanke på att de lade ner pennan i mitten av juli så lär det väl ta några månader att bygga de första demo- och testbilarna. Så tidigast i slutet av oktober, men snarare i slutet av november till mitten av december tror jag på. En liten julklapp att se fram emot!danni skrev:Det finns en ledtråd. Får man tio referrals i senaste referralprogrammet så vinner man en biljett till nästa event (osagt vilket, men troligen del 2 av Model 3-eventet). Och det här referralprogrammet slutar 15:e oktober. Så man skulle kunna gissa att eventet kommer vara någon gång runt månadsskiftet oktober/november om de följer samma mönster den här gången, även om det såklart är möjligt att det är senare. Men sannolikt inte före slutet av oktober med andra ord.gellerstam skrev:Precis, har det hintats ngt om när det blir?Kilowatt skrev:Samma här. Men i ärlighetens namn så känns det mer angeläget att få till stånd deras "lanseringsevent 2" nu snart?gellerstam skrev:Jag reserverade på nätet innan eventet. Har inte fått ngt ....
Jag har två, så om någon inte får en sånnahära... teckning, så kan jag posta.
I utbyte mot ett vänligt ord eller två.
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
- gellerstam
- Teslaägare
Nu hamnar vi iof. OT.Jerker skrev:Ja, har det inte mumlats nåt om "slutet av året"? Och sista kvartalet får väl räknas dit. Men tanke på att de lade ner pennan i mitten av juli så lär det väl ta några månader att bygga de första demo- och testbilarna. Så tidigast i slutet av oktober, men snarare i slutet av november till mitten av december tror jag på. En liten julklapp att se fram emot!danni skrev:Det finns en ledtråd. Får man tio referrals i senaste referralprogrammet så vinner man en biljett till nästa event (osagt vilket, men troligen del 2 av Model 3-eventet). Och det här referralprogrammet slutar 15:e oktober. Så man skulle kunna gissa att eventet kommer vara någon gång runt månadsskiftet oktober/november om de följer samma mönster den här gången, även om det såklart är möjligt att det är senare. Men sannolikt inte före slutet av oktober med andra ord.gellerstam skrev:Precis, har det hintats ngt om när det blir?Kilowatt skrev:Samma här. Men i ärlighetens namn så känns det mer angeläget att få till stånd deras "lanseringsevent 2" nu snart?gellerstam skrev:Jag reserverade på nätet innan eventet. Har inte fått ngt ....
Känns det inte som att 100 modellerna skulle komma före detta event? Kan det bli så att SåX får 100kwh och AP2.0 före eventet för att hålla uppe ordrar på dem?
Tesla Model Y
- gellerstam
- Teslaägare
Du får gärna skicka en till mig.Zoidberg skrev:Jag har två, så om någon inte får en sånnahära... teckning, så kan jag posta.

PM'a ditt telefonnummer så Swishar jag lite Porto ersättning. och en adress.
Tesla Model Y
Jag fick min igår! Trots att jag var bland de 10 första i Göteborg.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Har också fått mina. satt upp en på väggen
. Är det nån som reserverade på plats som inte fått? Nån som reserverade online som har fått?

Jag reserverade på plats i Malmö men har inte fått någon än 

nöjd med min Ampera tillsvidare
SnällaZoidberg skrev:Jag har två, så om någon inte får en sånnahära... teckning, så kan jag posta.
Tack

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Tyvärr så var gellerstam lite före. Men hör efter om det är fler som har en över?e5m1r skrev:SnällaZoidberg skrev:Jag har två, så om någon inte får en sånnahära... teckning, så kan jag posta.
Tack
Model X75D & Model S75D
Alla bör nog känna lugnet ett tag. Jag var tidig i MOS att lägga reservation första dagen innan eventet. Fick min idag.
Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Gissar också att eventet nu på hösten blir AP2.0 (eller full autonomt system) alltså samma system som kommer på 3 men släpps ni till S och X.gellerstam skrev:Nu hamnar vi iof. OT.
Känns det inte som att 100 modellerna skulle komma före detta event? Kan det bli så att SåX får 100kwh och AP2.0 före eventet för att hålla uppe ordrar på dem?
100kWhs batteri är knappast värt ett event.
- Silversound
- elbilist
Jag fick mitt kuvert i måndags och jag bokade i Malmö på kvällen.
Hyundai Ioniq -18