Se vad som dök upp i brevlådan
Moderator: Redaktion
Re: Se vad som dök upp i brevlådan
Detta ska bli intressant. Jag köade inte utan reserverade en halvtimma efter kön tog slut ungefär. Får se om de skickar något till mig. Fick inget igår i alla fall.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Fick min nu 

Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Herre gud.. " loggar ut och drar hemåt" 

MYLR-24
Vafalls! Det är ju inte torsdag eller tänkte de på att det var torsdag på Hawaii när du fick dit i brevlådan tro?Stefan skrev:Fick min nu
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Hmm är det bara jag som inte fattar vad som är grejen med detta? Jag har 2 st som jag troligen stoppar i en låda på vinden. Men är det någon som vill ha så hör av er till mig
/Martin
/Martin
Vad är i de? Bokade på nätet så jag lär ju inte få nån?
Renault R5 beställd, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Lite godis och ett par av Elons använda underkläder.Leo skrev:Vad är i de? Bokade på nätet så jag lär ju inte få nån?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Och en fin kalender med 476 dagar/årdanni skrev:Lite godis och ett par av Elons använda underkläder.Leo skrev:Vad är i de? Bokade på nätet så jag lär ju inte få nån?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Å bara torsdagar hela året om 

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Eller typ en Torsdag varannan månad räcker 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Inga torsdagar alls

Så måste det vara. Kan inte tänka mig något annat!Svenssons skrev:Vafalls! Det är ju inte torsdag eller tänkte de på att det var torsdag på Hawaii när du fick dit i brevlådan tro?Stefan skrev:Fick min nu
Lär inte få nån då jag inte var i butik (och sörjer inte det), men visst skulle det vara kul att stoppa under näsan på mina fossilkramarvänner så jag tar gärna en.Tesla595 skrev:Hmm är det bara jag som inte fattar vad som är grejen med detta? Jag har 2 st som jag troligen stoppar i en låda på vinden. Men är det någon som vill ha så hör av er till mig
/Martin
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Jag reserverade i butik men strax före stängning så det var ingen kö. Fick ett brev från Elon.
Model Y LR AWD 2022
Fick också en och bokade sen eftermiddag/tidig kväll, så det är bedömt alla som bokat i butik som får en (per bokning).
Model S85D -15, "Voltaire"
Nope.Tesla595 skrev:Hmm är det bara jag som inte fattar vad som är grejen med detta? Jag har 2 st som jag troligen stoppar i en låda på vinden. Men är det någon som vill ha så hör av er till mig
/Martin
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 06#p102731
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Fick min idag
Kul att man inte vart bortglömd 

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Fick min i fredags med.
Tycker dock att den suger eftersom det antagligen inte är slutskissarna på bilen. När dessa gick till tryck var ju inte designen klar.
Så för mig finns inget värde i dessa skissar.
Hittat inställningen inTaptalk så nu slipper ni se vilken fantastisk telefon jag har
Tycker dock att den suger eftersom det antagligen inte är slutskissarna på bilen. När dessa gick till tryck var ju inte designen klar.
Så för mig finns inget värde i dessa skissar.
Hittat inställningen inTaptalk så nu slipper ni se vilken fantastisk telefon jag har

Svart X90D, bokat en M3.
- lator
- Teslaägare
Man kan ju inte begära att posten ska ha hunnit upp till Jämtland med ett kuvert med Tesla-logga på redan... Vi får se på torsdag om det händer något.
Jag tycker ju, till skillnad från vissa andra, att det är kul med ett litet "token of appreciation".

Jag tycker ju, till skillnad från vissa andra, att det är kul med ett litet "token of appreciation".

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Visst är det kul att de visar uppskattning. Men skisser på en bil som ej ser ut som den man köpt blir för mig en besvikelse.lator skrev:Man kan ju inte begära att posten ska ha hunnit upp till Jämtland med ett kuvert med Tesla-logga på redan... Vi får se på torsdag om det händer något.![]()
Men ja kul att de skickar ut något till oss.

Svart X90D, bokat en M3.
Det verkar ju inte som att det finns nån som helst koppling mellan tidpunkten för reservationen och när skisserna når en... 

Tänkte det också när rapporterna från USA började droppa in. Kanske det görs alfabetiskt på efternamn eller något. Mitt börjar på B och jag tror jag har ett brev som ligger och väntar där hemma.Jerker skrev:Det verkar ju inte som att det finns nån som helst koppling mellan tidpunkten för reservationen och när skisserna når en...
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Mitt efternamn börjar också på B men här é de tomt....
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Mitt börjar med Å fast i USA så blir det alltid ett A. Kanske därför jag redan har fått. Ni andra som har fått vilken bokstav börjar era efternamn på?
R, så jag tvivlar på att det har med saken att göra. Vissa har säkert bara hamnat i de långsamma postsäckarna.
Model S85D -15, "Voltaire"