Hej hej. Bor i Falun och nyss så hade vi cruising här. Det är som vanligt en massa "muskelbilar" som låter som fan och luktar som fan själv. Det bränns däck och poliser blir arga. folk sitter förnöjsamt i solstolar, dricker öl och jublar. Andra står med barnvagnar å drar glatt i sig avgaser. Hur dumt som helst tycker jag. Jag vill revoltera! Detta är inte friskt! Fick jag ihop ett stort antal elbilar, planera en rutt, å samla folk till detta spektakel så skulle det bli så otroligt tydligt vilken skillnad det är på dessa fordontyper.
Har inte tidigare sett något om elbilscruising så jag tänkte därför starta ett upprop. Tibor, är du med mig?
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Elbilscruising?
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Elbilscruising?
Vi gled iaf runt några varv på cruisingen här i Bollnäs ikväll 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Sista mötet i Stockholm drog ju ett gäng Tesla genom stan. Inte de normals crusing. Men ändå.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Har kollat runt lite nu, å det finns redan cruising för elbilar. Ska kontakta de å se hur organisationen ser ut.