Menade väl det!Elfort skrev:På typical och fulladdat: 456km
Rated: 569km
Skickat från min iPhone med Tapatalk

Moderator: Redaktion
Menade väl det!Elfort skrev:På typical och fulladdat: 456km
Rated: 569km
Varsågod!grenhall skrev:Menade väl det!Tack för hjärtstilleståndet!
Jag är bara här en kortis, om det inte skiter sig med laddningen förstås! På vilket sätt gick det åt skogen för er?Ragnarferdinand skrev:Är grymt nyfiken på hur det går att ladda i Frankrike när man inte passerar en SuC då och då. Förra sommaren sket det sig för oss en dag men hoppas det blivit bättre på 12 månader.
Vi kanske möts i Reims nästa vecka.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Vi bilade i Alsace och hade set ut laddning i Colmar under lunchen. Tydligen en fantastisk stad. För att ladda i stan var man tvungen att vara medlem och medlemskortet skickas hem till SverigeElfort skrev:Jag är bara här en kortis, om det inte skiter sig med laddningen förstås! På vilket sätt gick det åt skogen för er?Ragnarferdinand skrev:Är grymt nyfiken på hur det går att ladda i Frankrike när man inte passerar en SuC då och då. Förra sommaren sket det sig för oss en dag men hoppas det blivit bättre på 12 månader.
Vi kanske möts i Reims nästa vecka.
Det lät lite väl komplicerat i min smak. Jag reser helt enkelt dit bilen trivs. Jag får anpassa mig! Colmar är gruvligt mysigt!Ragnarferdinand skrev:
Vi bilade i Alsace och hade set ut laddning i Colmar under lunchen. Tydligen en fantastisk stad. För att ladda i stan var man tvungen att vara medlem och medlemskortet skickas hem till SverigeVi hamnade på en stormarknad utanför stan med 3 km i batteriet och sladd med 16A. Det var dagen efter en Peugot verkstad haft bilen i navelsträng medan vi åt frukost
Det är stunder man mins men vill undvika igen. Den här gången håller vi oss nära SuC
Tack för tipset Mattias! Nu tog jag bara ett snabbt dopp i det hav London verkar vara. Jag lägger det i min tipsfil angående London.robpow skrev:Trevliga bilder från min fd hemstad! Såg typ aldrig några Teslor och SuC i Canary Wharf var alltid öde.
Om du längtar efter svenskt kaffe så leta upp Scandinavian Kitchen på Great Titchfield St.
Mattias
Haha! Det måste vara samma kille!thx3 skrev:Kul läsning. Var i Lille på samma supercharger för två veckor sedan, och då fanns det en blå tesla där på exakt samma plats med en trevlig fransmann som putsade den intensivt