Ja dom flesta trillar vi in här i sommar
Ingen som är sugen på en sån här ?
Tog in prisförslag på den, samma pris som för Teslan jag lagt order på
Men vet fasiken inte om man vågar chansa på dessa…
På tisdag går räntekampanjen ut också
Hur pålitlig är app osv, man pallar ju inte stå på vintern när man ska förvärma o ha massa krångel
Där vet man ju Tesla bara funkar
Appen har funkat perfekt för mig hela tiden utom vid ett enda tillfälle, och då verkar det varit ett centralt serverproblem för alla Zeekr-ägare blev utkastade från appen under ett antal timmar. Förvärmning och kylning funkar fint. Det som främst saknas är att kunna reglera hur många ampere bilen skall ladda med. Det får göras i bilen vid varje tillfället.
Så om appen är det enda du är tveksam till så kan du utan tvivel ändra din beställning
Nuvarande:
Tesla M3 Standard Range 2024
Zeekr 7X Privilige 2025
Tidigare:
Tesla MS 70D 2015
Tesla MY LR 2021
Ja dom flesta trillar vi in här i sommar
Ingen som är sugen på en sån här ?
Tog in prisförslag på den, samma pris som för Teslan jag lagt order på
Men vet fasiken inte om man vågar chansa på dessa…
På tisdag går räntekampanjen ut också
Hur pålitlig är app osv, man pallar ju inte stå på vintern när man ska förvärma o ha massa krångel
Där vet man ju Tesla bara funkar
Appen har funkat perfekt för mig hela tiden utom vid ett enda tillfälle, och då verkar det varit ett centralt serverproblem för alla Zeekr-ägare blev utkastade från appen under ett antal timmar. Förvärmning och kylning funkar fint. Det som främst saknas är att kunna reglera hur många ampere bilen skall ladda med. Det får göras i bilen vid varje tillfället.
Så om appen är det enda du är tveksam till så kan du utan tvivel ändra din beställning
Det låter ju väldigt lovande
Något annat du ”stör” dig på rent så generellt?
Man är ju så jäkla van med smidig/bekvämlighet va gäller laddning på SuC hehe lite oroande moment också
Så jag måste förinställa hur mkt jag vill bilen ska ladda, det suger ju dock!
Vid soliga dagar när jag e hemma så är jag inne ofta o härjar upp o ner med laddhastighet i Teslan beroende på hur mkt panelerna ger mig