Tesla Cybertruck
Moderator: Redaktion
Re: Tesla Cybertruck
Andra tillverkare gör ju lättare modifikationer på EU-varianten så om den nu inte klarar kraven så är det troligtvis enkelt att lösa. Jeep Wrangler är som sagt ett likvärdigt exempel där EU-varianten har en annan kofångare.
Jag tro att vikten kommer vara det största problemet för majoriteten av spekulanterna, men det går ju lösa med ett annat körkort.
Jag tro att vikten kommer vara det största problemet för majoriteten av spekulanterna, men det går ju lösa med ett annat körkort.
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Är inte bilarna helt självkörande till dess? Ute och kör taxi åt ägarna?dd88 skrev:Jag tro att vikten kommer vara det största problemet för majoriteten av spekulanterna, men det går ju lösa med ett annat körkort.
Har hört exakt samma för Model X innan den levererades..Beigler skrev:Problemet som lyfts är kantigheten och de icke flexande plåtarna. Tydligen inte säkert om man kör på en cyklist. Men jag har inte heller sett någon bra källa på det.LarsL skrev:Varför skulle den inte vara laglig? Det kör ju omkring massvis med stora pickuper och lastbilar i Sverige. Jag tror inte för en sekund att Tesla skulle göra en bil som inte är världsledande i krocksäkerhet om det är det du tänker på.Teslaspolen skrev:Någon som har koll på bra anti-FUD om huruvida Cybertruck skulle vara laglig eller inte i Europa?
Model X falkvingedörrar skulle visst bland annat hugga huvudet av cyklister...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Många verkar tro att stålet ifråga är oförstörbart/unobtanium. Så är ju inte riktigt fallet.LarsL skrev:Vad är det som säger att plåtarna inte är flexibla där de behöver vara det?
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Inatt
Summering: Avencerad ac med vattentillverkning, har nån annan än jag smakat på vattendroppet från ac'n
Summering: Avencerad ac med vattentillverkning, har nån annan än jag smakat på vattendroppet från ac'n
ms 76132 "Eleamore"
Det var dock ett "Maybe" med där. När det kommer till destillerat vatten så behövs nog lite salt till det om man ska dricka.12man skrev:Inatt
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Dessutom är all unobtanium slut för BMW använder det i sina reservdelar och verktyg så det finns inget kvar till alla andra.Laban skrev:Många verkar tro att stålet ifråga är oförstörbart/unobtanium. Så är ju inte riktigt fallet.LarsL skrev:Vad är det som säger att plåtarna inte är flexibla där de behöver vara det?
The product is better than people realize even. They don’t have enough information to realize the awesomeness of it. It’s just great.
Elon pratar om att Cybertruck är bättre än vad folk tror.
Vad tror ni?
Får Cybertruck 500kW laddning?
Eller V2X?
Eller 3-fas eluttag?
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Det låter ändå lite som ”spaceship”-uttalandet om model 3, och det blev ju inte riktigt som han antydde precis...Zalman3 skrev:
The product is better than people realize even. They don’t have enough information to realize the awesomeness of it. It’s just great.
Elon pratar om att Cybertruck är bättre än vad folk tror.
Vad tror ni?
Får Cybertruck 500kW laddning?
Eller V2X?
Eller 3-fas eluttag?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Shit vad jag vill ha min Cybertruck. Blir mer sugen för varje gång jag ser den.
Skickat från min SM-G981B via Tapatalk
Skickat från min SM-G981B via Tapatalk
Blev så d-la sugen nu, så jag beställde en för 1 timme sedan!
Tänkte en Y, men va ...
Tänkte en Y, men va ...
MS90D-16 såld sep-23
MY RWD QS beställd augusti-23 EDD 25/9-23.
Levererad 25/9-23
MY RWD QS beställd augusti-23 EDD 25/9-23.
Levererad 25/9-23
Blev riktigt sugen på att beställa faktiskt!
Videoklippet är privat, kan inte visa video?Sabbe skrev:
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- Teslaspolen
- Teslaägare
HelectriC skrev:Videoklippet är privat, kan inte visa video?Sabbe skrev:
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Funkar inte där heller (längre?)bonath skrev:HelectriC skrev:Videoklippet är privat, kan inte visa video?Sabbe skrev:
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Funkar för mig men det tar 10 sekunder innan den startar.
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Mera Cybertruck klipp.
Mera från Jay Leno show.
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
Kul att se hela inslaget!Zalman3 skrev:Mera från Jay Leno show.
Modigt att köra genom Boring-tunneln utan att veta om den får plats i tunneln eller i hissen i andra änden
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Inte många andra bilföretags VDar som skulle ta sig tid med en journalist även om det är Jay Leno. Coolt.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Alla tror jag.Pontus skrev:Inte många andra bilföretags VDar som skulle ta sig tid med en journalist även om det är Jay Leno. Coolt.
Gratis reklam är alltid bra
Hur har Elon tänkt fixa vindrutetorkare?