Sida 1 av 1
Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 19:58
av RIZrt
Hi,
I am from Czech republic and I make and sell charging cables for Tesla model S.
On cable is button and LED and you can selected the AMPS from 6A to 32A.
Cable is 3Phase with 5pin red socket (we can assembled all of types of plug). With this cable you charging the battery from 0% to 100% only for 3 hours - about 110km range per hour.
And I give you
FREE SHIPPING all over Europe.
Any questions? Please send me mail on
info@r-evc.com
Box have (width105mm x lenght165mm x height63mm)
If you will need we make you
reduction from 5 pin red socket to 3 pin blue socket FOR FREE.
Final price : 600Eur or (15999CZK)
Regards
Tomas Richtr
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:03
av Martinen
Undrar om detta är nått att ha.
Nån som testat?
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:06
av dstr
Martinen skrev:Undrar om detta är nått att ha.
Nån som testat?
Hade siffrorna stämt så hade jag nog provat. Ska jag ladda fullt på 3h så behövs 160km/h....
Liknande produkter finns från mer kända försäljare, om man nu har dubbelladdare och tillgång till 32a.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:24
av RIZrt
Have you any questions? I can give you 2 years warranty on my product. I sell charging cables for all of electric cars more on my website r-evc.com
Regards
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:42
av HelectriC
RIZrt skrev:Have you any questions? I can give you 2 years warranty on my product. I sell charging cables for all of electric cars more on my website r-evc.com
Regards
What is your best suggestion if I would like to charge both a Tesla and an eGolf with the same cable?
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:44
av danni
Vad skulle övertaget över en UMC vara, då? Det känns ju som en mindre flexibel och mer suspekt variant för i stort sett samma pris.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:49
av Svenssons
danni skrev:Vad skulle övertaget över en UMC vara, då? Det känns ju som en mindre flexibel och mer suspekt variant för i stort sett samma pris.
Har du dubbelladdare och 32A trefas-uttag så är det en fördel med denna.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:58
av danni
Svenssons skrev:danni skrev:Vad skulle övertaget över en UMC vara, då? Det känns ju som en mindre flexibel och mer suspekt variant för i stort sett samma pris.
Har du dubbelladdare och 32A trefas-uttag så är det en fördel med denna.
Justja, tänkte inte på det, att man bara kan använda dubbelladdaren via typ2 annars. Tack.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 20:59
av HelectriC
danni skrev:Vad skulle övertaget över en UMC vara, då? Det känns ju som en mindre flexibel och mer suspekt variant för i stort sett samma pris.
UMCn klarar väl inte på långa vägar den hastigheten?
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 21:00
av RIZrt
HelectriC skrev:RIZrt skrev:Have you any questions? I can give you 2 years warranty on my product. I sell charging cables for all of electric cars more on my website r-evc.com
With this cable you can charging Model S - Three phase(22kW) and when you will need you can charging e-Golf too but only singlephase but too 32Amps(7,4kW)
Regards
What is your best suggestion if I would like to charge both a Tesla and an eGolf with the same cable?
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 21:03
av dstr
HelectriC skrev:danni skrev:Vad skulle övertaget över en UMC vara, då? Det känns ju som en mindre flexibel och mer suspekt variant för i stort sett samma pris.
UMCn klarar väl inte på långa vägar den hastigheten?
Den klarar hälften, 55km/h vid 16A.
Som sagt, har man inte dubbelladdare eller tillgång till 32A så är den här helt onödig jämfört med en UMC. Det gör det extra fånigt när man erbjuds en blå handske istället för en röd. Det är som att säljaren inte kan skilja på ampere och volt.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 22:59
av apkungen
dstr skrev:HelectriC skrev:danni skrev:Vad skulle övertaget över en UMC vara, då? Det känns ju som en mindre flexibel och mer suspekt variant för i stort sett samma pris.
UMCn klarar väl inte på långa vägar den hastigheten?
Den klarar hälften, 55km/h vid 16A.
Som sagt, har man inte dubbelladdare eller tillgång till 32A så är den här helt onödig jämfört med en UMC. Det gör det extra fånigt när man erbjuds en blå handske istället för en röd. Det är som att säljaren inte kan skilja på ampere och volt.
Denna verkar inte vara låst till tesla så att man kan använda den till andra bilar också.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 22 nov 2015 23:15
av RIZrt
Charging cable is compatible with all Types of electric cars which have used Type 2 for charging - Renault Zoe, e-Golf, e-Up, i3, model S, Mercedes - Benz B-class ED etc..
Nice day
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 23 nov 2015 20:20
av Jerker
RIZrt skrev:Charging cable is compatible with all Types of electric cars which have used Type 2 for charging - Renault Zoe, e-Golf, e-Up, i3, model S, Mercedes - Benz B-class ED etc..
Nice day
The red socket, is it for 32A or 16A? I Have 16A 400V at home.
How do you switch between the different Amperelevels, and wich are the levels between 6A and 32A?
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 23 nov 2015 20:42
av apkungen
På teslan kan man väl alltid ställa in strömstyrkan i bilen ändå?
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 23 nov 2015 21:04
av Jerker
apkungen skrev:På teslan kan man väl alltid ställa in strömstyrkan i bilen ändå?
På Renault Zoe så känner laddaren i bilen av strömstyrkan, så den tar vad den får, s.a.s. Men jag har förstått att det vid hemmaladdning kan vara bra att kunna ställa strömstyrkan lite lägre än 16A om man har avsäkrat just 16A. Det kan bli problem med andra strömförbrukare i hemmet som gör att laddningen blir lite ojämn och då kan laddningen slå ifrån. Om man då sänker laddströmmen till 13A brukar det gå bra. Men man måste ställa strömmen på laddsladden. I Renaulten kan man inte göra det i bilen.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 23 nov 2015 21:13
av RIZrt
Yes, we can give Software on electronics and "default" will be 16Amps and when you will need you can selected 32Amps or 23Amps.. It is only up to you.
Of course in Tesla you can selected the AMPS inside of Car but not in Zoe.
Re: Charging cable Type 2 - 3x32A - 22kW for Tesla model S
Postat: 23 nov 2015 21:17
av RIZrt
Jerker skrev:RIZrt skrev:Charging cable is compatible with all Types of electric cars which have used Type 2 for charging - Renault Zoe, e-Golf, e-Up, i3, model S, Mercedes - Benz B-class ED etc..
Nice day
The red socket, is it for 32A or 16A? I Have 16A 400V at home.
How do you switch between the different Amperelevels, and wich are the levels between 6A and 32A?
When you send me your email I send you video "how selected the amps" we can assembled you on cable 5pin red socket 32Amps and reduction for 5pin red socket 16Amps and Default adjustment 16A (and you can selected 32Amps only when you will need) and when you selected 32Amps and disconnected the cable from socket, cable reset your adjustment on 16Amps - you will charging 32Amps only when you will need and in home always when you connect the cable to the socket you will charging 16Amps.
Regards
Tomas