Kalibrering Radar
Postat: 30 nov 2021 14:55
Hej,
Vill ha en förklaring från Tesla om inte någon kan förklara här på plats och tycka att jag är orimlig.
Jag satte upp ett serviceärende för att min farthållare inte fungerade (med mera), men felmeddelandet var att autopilot ur funktion kan starta efter omstart.
Jag bokade ett ärende men fick erbjudande att servicebilen åker förbi och kikar på problemet.
Den kom förbi...eftersom jag satt i möte går jag på när det plingade till i telefonen och meddelandet sade att de har påbörjat servicen.
Klockan var 1026.
Jag kikar i appen och följer bilen lite...och ser att teknikern provkör bilen....och den parkeras och låses kl 1115.
Det är 49 min arbete.
Fakturan kommer ganska omgående och dvs 1117 och där står det att teknikern har arbetat 1.15h och har tagit betalt enligt det.
Hur tänker ni?
Mvh
NP
Vill ha en förklaring från Tesla om inte någon kan förklara här på plats och tycka att jag är orimlig.
Jag satte upp ett serviceärende för att min farthållare inte fungerade (med mera), men felmeddelandet var att autopilot ur funktion kan starta efter omstart.
Jag bokade ett ärende men fick erbjudande att servicebilen åker förbi och kikar på problemet.
Den kom förbi...eftersom jag satt i möte går jag på när det plingade till i telefonen och meddelandet sade att de har påbörjat servicen.
Klockan var 1026.
Jag kikar i appen och följer bilen lite...och ser att teknikern provkör bilen....och den parkeras och låses kl 1115.
Det är 49 min arbete.
Fakturan kommer ganska omgående och dvs 1117 och där står det att teknikern har arbetat 1.15h och har tagit betalt enligt det.
Hur tänker ni?
Mvh
NP