Ormet kryper
Postat: 25 aug 2020 10:11
Man tycker Tesla borde ha råd med någon som kan svenska...
Hej Stefan,
Din Model X VIN 5YJXxxxx har ett kommande möte för mobiltjänster.
För en beröringsfri serviceupplevelse, vänligen parkera din bil på en lätttillgänglig plats. Du får en avisering när din Mobile Service-tekniker är på plats och har påbörjat jobbet. Om du behöver prata med vårt serviceteam, tänk på att vi har implementerat social distansering utöver de andra rekommenderade försiktighetsåtgärderna för att begränsa exponering.
Använd Tesla-appen för att hantera ditt möte, inklusive lägga till eller ta bort serviceproblem. Observera att appen innehåller den tidigaste tillgängligheten för möten. Din tekniker är planerad att anlända: Mellan 10:30:00 och 12:30:00 kl. xxx, xxx, Sweden
På dagen för din möte kommer vi att kontakta dig före ankomst och vänta upp till 15 minuter innan du fortsätter till nästa schemalagda möte.
Hjälpfulla tips:
F: Tänk om jag vill ändra min adress?
S: Om du vill ändra din adress använder du Tesla-appen. Observera att denna åtgärd kan ändra din tid för tid.
F: Kan jag planera om?
A: Ja. Använd Tesla-appen för den mest uppdaterade tillgängligheten. I händelse av haverier, platta däck eller låsning, kontakta väghjälp.
Fråga: Vad händer om jag har ett ytterligare problem?
S: Använd Tesla-appen för att lägga till serviceanmärkningar till ditt bokade besök genom att klicka på redigera" -knappen. " Tillägg i sista minuten till ditt bokade besök kommer att utföras om tiden och resurserna tillåter det.
F: Får jag en kostnadsuppskattning före min tid?
S: Du kommer att få en kostnadsberäkning före din möte baserat på den information som du har angett. Denna uppskattning kan komma att ändras baserat på slutfört arbete.
Obs! Du kan ha en mjukvaruuppdatering tillgänglig dagen för din möte. Installera inte den här uppdateringen. Det kommer att användas av serviceteamet för att slutföra ditt möte. Om du installerar uppdateringen före ditt möte måste vi skicka uppdateringen igen, vilket kan förlänga din tidstid baserat på anslutning.
För ytterligare frågor, besök vårSupport-sidor.
Med vänlig hälsning,
Tesla-teamet