Miracles do happen!
Postat: 29 nov 2019 19:17
Jag fick problem med min Tesla Wall Connector/väggladdare (WC) nån gång i våras och försökte få kontakt med service. Den förra WC jag hade gick sönder för kanske två år sen och där ringde jag helt enkelt supporten, fick prata med en trevlig person som snabbt och lätt konstaterade att WC minsann var trasig. Det skickades en ny gratis och jag beställde en elektriker till att koppla in den nya och räkningen för elektrikern tog självklart Tesla hand om. All kommunikation gick smidigt på mail och ibland telefon.
Jag trodde i min enfald att det skulle vara lika lätt när WC denna gång börjat ge upp. I början av maj!!! försökte jag kontakta SC, men fick till svar att jag måste maila en speciell epostadress. Detta gjorde jag, men fick inget svar. Har skickat påminnelser med jämna mellanrum utan ett pip till svar. Nu, idag, efter 6 månader och 3 veckor fick jag ett livstecken!! Jisses i planeten, ska det vara så svårt att få hjälp! Hoppas nu bara det funkar lika enkelt att få ny laddare samt elektriker betald!
Men det känns lite som ett mirakel att faktiskt få svar från Tesla, jippie!
Jag trodde i min enfald att det skulle vara lika lätt när WC denna gång börjat ge upp. I början av maj!!! försökte jag kontakta SC, men fick till svar att jag måste maila en speciell epostadress. Detta gjorde jag, men fick inget svar. Har skickat påminnelser med jämna mellanrum utan ett pip till svar. Nu, idag, efter 6 månader och 3 veckor fick jag ett livstecken!! Jisses i planeten, ska det vara så svårt att få hjälp! Hoppas nu bara det funkar lika enkelt att få ny laddare samt elektriker betald!
Men det känns lite som ett mirakel att faktiskt få svar från Tesla, jippie!