För folk utan obegränsad surf på telefonabonnemanget måste väl PC var prisvärt? Det finns ingen surfgräns?
Känns kanon att kunna streama musik/podcast samt se ett och annat avsnitt av någon tv-serie för 99kr var dag hela månaden.
Men vad ska man ha det till då ? ..vem sitter och tittar på youtube i bilen typ ?
Nu har jag ju PC i min lånebil sen ett tag tillbaka, märker exakt ingen skillnad mot min bil utan PC. Visst, jag kan få satellitbildskartor, vad jag nu ska med det till.. men jag får ändå lyssna på musik och poddar genom min mobiltelefon.
Just ja, en sak gör skillnad och är bra, fartkameravarning. ..Men att betala 119:-/mån för det.. njä.
För folk utan obegränsad surf på telefonabonnemanget måste väl PC var prisvärt? Det finns ingen surfgräns?
Känns kanon att kunna streama musik/podcast samt se ett och annat avsnitt av någon tv-serie för 99kr var dag hela månaden.
Men vad ska man ha det till då ? ..vem sitter och tittar på youtube i bilen typ ?
Nu har jag ju PC i min lånebil sen ett tag tillbaka, märker exakt ingen skillnad mot min bil utan PC. Visst, jag kan få satellitbildskartor, vad jag nu ska med det till.. men jag får ändå lyssna på musik och poddar genom min mobiltelefon.
Just ja, en sak gör skillnad och är bra, fartkameravarning. ..Men att betala 119:-/mån för det.. njä.
Finns väl alltid någon som har nytta av det. Vi har t.ex. rätt så saftiga raster på jobbet och då är det eventuellt fint med en liten film medans man laddar, om det behövs. Å andra sidan är det minoritet i jämförelse med vardaglig användning.
Kan man inte logga in på sitt spotify i bilen och lyssna den vägen?
För fartkamera, ha waze igång på mobilen istället, då varnar den utan att behöva ha en navigering igång (och det är ju gratis med)
Den första kodaren som låser upp Apple CarPlay/Android auto på tesla kan nog tjäna en slant.
Får ju satellitkarta och allt (fartkamera etc) samt vilken helst streamingtjänst man redan betalar för via telefon. Lite sunkigt att låsa in satellitkarta på PC, om man bidrar med datatrafiken från telefon..