Någon som planerar att använda en M3 för
5 personer? 2 vuxna och 3 barn. 7, 4 , 0. Går det tro?
Samma sits!
Hoppas det kommer funka.
Provade med babyskydd i fram, framåtvänd bakom den plus 8åringen i mitten utan kudde. Frugan, även hon i bak (just nu).
Det gick men var väll inte super plats kvar. Får väll åka till affär'n och köpa nya bilbarnstolar bara
Har beställt en vit M3 SR+.
Inte fått leveransinfo än men antar att den guppar runt på GLOVIS SUN utanför Malaysia just nu...... Allt handlar väll om hur bra det går i suez kanalen
Privatleasing.
Har fått VIN nummer
Beställd som förmånsbil 6 april, vit SR+. Ändrad till svart SR+ med sportfälgar den 23 april. Preliminärt leveransbesked fick jag via mail från leasingbolaget 27 april till "under maj". Inget VIN och tyvärr har jag inte bilen kopplad till mitt konto. Hur tusan kan tiden gå så långsamt...
Finns det någonstans man kan se vilken interiör (dörrsidor) som man får?.Hittar inga bilder på vår bil.
Jag fick slutfaktura med VIN igår och mejlade över det till min säljperson på Tesla. Utifrån det kunde hon ta reda på bilens födelsedag, i mitt fall i slutet av april vilket innebär att den bör ha den nya interiören, nya batteriet, etc. Vad jag förstått är alla bilar byggda efter 1/4 de "senaste".
(Det hade såklart varit skönt att få någon form av bekräftelse även på ordersidan, men det är väl vad det är. )
Finns det någonstans man kan se vilken interiör (dörrsidor) som man får?.Hittar inga bilder på vår bil.
Jag fick slutfaktura med VIN igår och mejlade över det till min säljperson på Tesla. Utifrån det kunde hon ta reda på bilens födelsedag, i mitt fall i slutet av april vilket innebär att den bör ha den nya interiören, nya batteriet, etc. Vad jag förstått är alla bilar byggda efter 1/4 de "senaste".
(Det hade såklart varit skönt att få någon form av bekräftelse även på ordersidan, men det är väl vad det är. )
Hittade den här listan i ett annat forum, där går det att klura ut vilket produktionsdatum och vilket batteri man får.
Upptäckte precis att Tesla flyttat fönstret för min leverans med 2 dagar framåt i tiden.
Sist jag upplevde en så här jobbig väntan var jag 5 år och det var dagen innan julafton.
Upptäckte precis att Tesla flyttat fönstret för min leverans med 2 dagar framåt i tiden.
Sist jag upplevde en så här jobbig väntan var jag 5 år och det var dagen innan julafton.
Samma här, ändrat från 14-28 maj till 12-26 maj. Bakåt i tiden skulle jag säga men det är ju en punkt i framtiden så jag håller mig till att kalla det att datumet justerades idag.
Tesla Model 3 LR (614), 2021, Midnight Silver (såld)
Inväntar nästa möjlighet!
Min M3LR flyttades nyss fram 3 dagar... Jobbigt!
(Har redan väntat 6 månader på en ID.4 som jag avbeställde när jag inte orkade vänta längre... )
I bought this before I knew Elon was an Evil Weirdo
Min M3LR AWD flyttades också fram 2 dagar 25/5-8/6 till 27/5-10/6. Vad betyder SMSet egentligen? Antar de skiftar om beroende på transporter från båten till Sverige, eller? Någon som vet vilken båt det är bilar kommer med, tyckte många hade ett fönster 25/5-8/6 (antar många teslor kommer med samma båt)?
Min M3LR AWD flyttades också fram 2 dagar 25/5-8/6 till 27/5-10/6. Vad betyder SMSet egentligen? Antar de skiftar om beroende på transporter från båten till Sverige, eller? Någon som vet vilken båt det är bilar kommer med, tyckte många hade ett fönster 25/5-8/6 (antar många teslor kommer med samma båt)?
Kommer den från Fremont så kan det vara denna båten.
Den lägger till i Zebrugge på söndag.