Hej Pontus! Det var jag och trots att man kände sig lite udda så var nog din fräcka blå och min grå Sveavägens vassaste, tystaste, snabbaste och by far mest miljövänliga bland dinosaurierna
Det var en framför mig som gjorde rivstart vid varje rödlyse, fick bra lust att bara hänga på bakom men hade en nyfödd i bil så det var inte läge för det.
Det var andra där som gillade Tesla också en hel del som fototade bilen
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
I inbjudan beskrevs det som ett event där vi Tesla-ägare skulle fira att det körts en miljard miles sammanlagt, men jag och dottern var på motsvarande i Båstad för en vecka sedan och det var ett rent säljmöte.
Körde bakom en svart 70D på E18 från Jakobsberg till Kista i morse med min vita Leaf.
Det var härligt att köra om fossilbil efter fossilbil och visa dem hur framtiden ser ut
Jag mötte en lastbil med 8 st Teslor i norrgående riktning på E6:an i Falkenbergstrakterna... Tyvärr gick det lite snabbt för att hinna se så mycket . En vit var det åtminstone.
Den svarta där skulle kunna vara min! Fast det är det inte...
Idag på E6 på väg in mot Tingstadstunneln vid ca 16.50 mötte jag en så läcker svart Tesla. Och det var precis när jag satt och svor över hur hjärndöd telefonfunktionen är i min nuvarande bil (så fruktansvärt dålig!). Gissa om jag vill ha min bil snart....
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag såg två Model S som laddade på parkeringen utanför Gekås, Ullared. En svensk och en norsk. Hoppas jag får äran att åka en Tesla snart...
Någon i Sörmland som vill erbjuda sig att ta en sväng?
Jag såg två Model S som laddade på parkeringen utanför Gekås, Ullared. En svensk och en norsk. Hoppas jag får äran att åka en Tesla snart...
Någon i Sörmland som vill erbjuda sig att ta en sväng?