Ja, absolut. Den är oanvändbar som den är. Men det blir nog ingen förbättring i v8 heller skulle jag tro.
Och en bra navigator vill jag ha, en som inte får totalfnatt var och varannan gång man använder den. Så att man slipper använda mobilen eller waze för navigering.
Och en timer för förvärmning/kylning vore najs.
Totalt sett tycker jag att man måste starta om skärmen lite för ofta när nånting har slutat fungera. Mest är det mediaspelaren som ballar ur, nästmest 3G som slutar fungera och nästnästmest navigatorn som får fnatt. Att det händer mer eller mindre flera gånger i veckan är liksom inte riktigt okej. Det var kanske okej i Windows 98 för årton år sedan men det är inte okej i dag. Jag hoppas det blir bättre, men erfarenheten säger ju att det snarare kan bli sämre.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jag skulle vilja ha fler möjligheter än halv och helskärm för apparna. Mediaspelaren vill jag ha som max en tredjedel eller om den är halv ska det vara samma funktionalitet som när man kör den på helskärm nu. Skivomslaget kan de ta bort
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Jag skulle vilja ha fler möjligheter än halv och helskärm för apparna. Mediaspelaren vill jag ha som max en tredjedel eller om den är halv ska det vara samma funktionalitet som när man kör den på helskärm nu. Skivomslaget kan de ta bort
Skivomslag? Vad är det? Bara namnet är ju stenålders ...
Älskar autopiloten men den har definitivt sina begränsningar. Tycker fortfarande att den svajar till vid krön exempelvis. Dagens version litar jag på till 95%.
Jag skulle vilja ha en uppdatering av autopark. Om man har flera parkeringar tillgängliga så vore det bra om bilen scannade och sen visade en översiktsbild som man sen kunde välja vilken parkering man ville ha.
Ja, precis när man lättar ifrån krönet och innan man tar i backen igen kan AP bete sig lite konstigt, det vore bra om dom bättra på det
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Kunna styra laddström avresetid för laddning och klimatisering. Schemalagda sådana .
Beställd MYP
Tesla Model 3 SR RWD HW3
Zero FXS, Elmotorcykel 7,2kWh
City slicker Elmoped, 1,8kWh
Tesla Model 3 LR AWD FSD HW2,5 såld
Super soco TS 1200R, Elmoped 3,2kWh
Tesla Model S85,3~fasladdning såld
BMW i3 REX, 1~fasladdning såld
Think såld
Nåt jag verkligen skulle använda är att välja 90-gradersparkering och sedan kunna aktivera den efter jag gått ur bilen.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nåt jag verkligen skulle använda är att välja 90-gradersparkering och sedan kunna aktivera den efter jag gått ur bilen.
Hade varit lite av en chock att se bilen missa lite och dra hela sidan i hörnet på bilen bredvid utan att kunna göra nåt men så länge man kan avbryta med fob:en så är det ju ok
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Hade varit lite av en chock att se bilen missa lite och dra hela sidan i hörnet på bilen bredvid utan att kunna göra nåt men så länge man kan avbryta med fob:en så är det ju ok
Det fixar garantin
Kommer informationen innan 09:00 eller vad tror ni? Torsdag?
Kommer informationen innan 09:00 eller vad tror ni? Torsdag?
Helgen är inte slut i USA än på ett drygt dygn...
Just det var ju sådana dagar där borta också.
Jag tycker att den gode Elon bör vara lite mer försiktig med att berätta om sina deadlines, bättre att bara droppa infon när den är färdig. Men han vill kanske bygga upp lite spänning och förväntning? Eller är det rent av sätta lite press på sig själv så att han får tummarna loss?
Model x performance Raven 2019
Model 3 LR svart med vit inredning
Jag tycker att den gode Elon bör vara lite mer försiktig med att berätta om sina deadlines, bättre att bara droppa infon när den är färdig. Men han vill kanske bygga upp lite spänning och förväntning? Eller är det rent av sätta lite press på sig själv så att han får tummarna loss?
Visst, han flyttade fram det några dagar men efter vad som hände med SpaceX så har jag förståelse för att han inte håller sin andra dedline även om han satte den efter explosionen.
Visst, han flyttade fram det några dagar men efter vad som hände med SpaceX så har jag förståelse för att han inte håller sin andra dedline även om han satte den efter explosionen.
Roadmappen för 8.0 och 8.1 borde vara spikad sedan länge. Att slänga ihop några rader i en blogg som beskriver det tar inte många minuter.
Antingen är det funktioner på g som dom inte fått igenom hos diverse myndigheter, eller så slåss dom internt om vissa funktioner hurvida dom anses vara färdiga eller inte. Något fuffens lär det vara.