Nytt rekommendationsprogram

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Nytt rekommendationsprogram

Inlägg av HelectriC »

Borde det inte blivit officiellt vem som vunnit P90Den som skulle bli utlottad? Eller måste vi först vänta på att alla bilar som beställts genom programmet är levererade?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Heiko
Teslaägare

Inlägg av Heiko »

Surfaren skrev:
Heiko skrev:
Någon som mail ännu från förra programmet?
Japp, jag fick det natten till igår.

Fick också nu mailet men alla saker var inte med i enkäten.
Hade fått ihop till nytt sett fälgar men den frågan dök inte upp om vilken färg man önskade på fälgarna.
Tesla Model Y
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Inlägg av bylund »

Och du är säker på att inte någon eller några har hoppat av?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
Heiko
Teslaägare

Inlägg av Heiko »

bylund skrev:
Och du är säker på att inte någon eller några har hoppat av?
Kan nog vara så tyvärr! :shock:
Tesla Model Y
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

Hmm. Jag har inte fått mailet än.
HelectriC skrev:
Borde det inte blivit officiellt vem som vunnit P90Den som skulle bli utlottad? Eller måste vi först vänta på att alla bilar som beställts genom programmet är levererade?
Tesla-personal har skrivit på TMC att de inte går ut med vinnarens namn. Det får vinnaren själv välja att göra isåfall.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

danni skrev:
HelectriC skrev:
Tesla-personal har skrivit på TMC att de inte går ut med vinnarens namn. Det får vinnaren själv välja att göra isåfall.
Ok, jag ska säga som det är: jag vann den! Tyvärr hade dom leveranssvårigheter och skickade mig en XC90 istället som dom fått på nåt volvoevent.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

HelectriC skrev:
danni skrev:
HelectriC skrev:
Ok, jag ska säga som det är: jag vann den! Tyvärr hade dom leveranssvårigheter och skickade mig en XC90 istället som dom fått på nåt volvoevent.
:lol:
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar