Omöjligt att svara på skulle jag vilja säga. Du har hur mycket tid som helst på dig att konfigurerar. När du väl har konfigurerat så har du två veckor på dig att göra ändringar innan ordern fastställs och depositionen blir en delbetalning. Hur många månader det sedan tar är omöjligt att säga idag.lator skrev:Svårt att svara på i nuläget. Det vi vet är att man har två veckor (om jag minns rätt) på sig att konfigurera sin bil när man blir inbjuden.Wayne skrev:Hur långt tid tar det mellan konfigurationen och leverans i nuvarande läge?lator skrev:Tråkigt om man "försover sig" och missar konfigurationen... Välkommen att beställa din Model 3. Leverans är beräknad om fyra år och tre månader...
Till Er som väntar på Er första Tesla i form av en model 3
Moderator: Redaktion
Re: Till Er som väntar på Er första Tesla i form av en model
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Re: Till Er som väntar på Er första Tesla i form av en model
Och slutbetalningen? Sker den vi leveransen?Svenssons skrev:Omöjligt att svara på skulle jag vilja säga. Du har hur mycket tid som helst på dig att konfigurerar. När du väl har konfigurerat så har du två veckor på dig att göra ändringar innan ordern fastställs och depositionen blir en delbetalning. Hur många månader det sedan tar är omöjligt att säga idag.
Tesla Model Y reserverad
Hyundai Kona Electric Advanced 64kWh/2020