Jag trodde att det bara var kamera på min Polestar men när jag kollade lite noggrannare så sitter det kanske en sensor till. Ser ut så här:mikebike skrev:Finns det andra som skippat regnsensor?Maw skrev:De använder väl kameran och det funkar ju(?) för andra så Tesls borde också kunna fixa det.martinot skrev:Problemet är att Tesla skippade helt regnsensor. Har aldrig blivit riktigt bra det där.TeslaManne skrev:Regnsensorn skulle dom gjort om helt.. ja så den funkar denna årstiden.. kör till o ifrån jobb i mörker typ.. då är den totalt värdelös.. man skulle själv kunnat ställa känslighet i någon meny tex .. hade varit en bra början kanske..
Med Vänlig Hälsning Manne
Önskelista kommande uppdateringar
Moderator: Redaktion
Re: Önskelista kommande uppdateringar
VW ID.7 GTX Tourer -25
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Re: Önskelista kommande uppdateringar
https://www.polestar.com/se/manual/pole ... gnsensorn/Maw skrev:Jag trodde att det bara var kamera på min Polestar men när jag kollade lite noggrannare så sitter det kanske en sensor till. Ser ut så här:mikebike skrev:Finns det andra som skippat regnsensor?Maw skrev:De använder väl kameran och det funkar ju(?) för andra så Tesls borde också kunna fixa det.martinot skrev:Problemet är att Tesla skippade helt regnsensor. Har aldrig blivit riktigt bra det där.TeslaManne skrev:Regnsensorn skulle dom gjort om helt.. ja så den funkar denna årstiden.. kör till o ifrån jobb i mörker typ.. då är den totalt värdelös.. man skulle själv kunnat ställa känslighet i någon meny tex .. hade varit en bra början kanske..
Med Vänlig Hälsning Manne
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.