Önskelista kommande uppdateringar

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Maw
Teslaägare

Re: Önskelista kommande uppdateringar

Inlägg av Maw »

mikebike skrev:
Maw skrev:
martinot skrev:
TeslaManne skrev:
Regnsensorn skulle dom gjort om helt.. ja så den funkar denna årstiden.. kör till o ifrån jobb i mörker typ.. då är den totalt värdelös.. man skulle själv kunnat ställa känslighet i någon meny tex .. hade varit en bra början kanske..

Med Vänlig Hälsning Manne
Problemet är att Tesla skippade helt regnsensor. Har aldrig blivit riktigt bra det där.
De använder väl kameran och det funkar ju(?) för andra så Tesls borde också kunna fixa det.
Finns det andra som skippat regnsensor?
Jag trodde att det bara var kamera på min Polestar men när jag kollade lite noggrannare så sitter det kanske en sensor till. Ser ut så här:
20211104_142549.jpg
VW ID.7 GTX Tourer -25
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Önskelista kommande uppdateringar

Inlägg av mikebike »

Maw skrev:
mikebike skrev:
Maw skrev:
martinot skrev:
TeslaManne skrev:
Regnsensorn skulle dom gjort om helt.. ja så den funkar denna årstiden.. kör till o ifrån jobb i mörker typ.. då är den totalt värdelös.. man skulle själv kunnat ställa känslighet i någon meny tex .. hade varit en bra början kanske..

Med Vänlig Hälsning Manne
Problemet är att Tesla skippade helt regnsensor. Har aldrig blivit riktigt bra det där.
De använder väl kameran och det funkar ju(?) för andra så Tesls borde också kunna fixa det.
Finns det andra som skippat regnsensor?
Jag trodde att det bara var kamera på min Polestar men när jag kollade lite noggrannare så sitter det kanske en sensor till. Ser ut så här:
https://www.polestar.com/se/manual/pole ... gnsensorn/
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Skriv svar