Jag räknar med att AP 2.0 inte kommer förrän nästa år. De vill antagligen ha samma hårdvara i alla bilarna, S+3+X, och då är det dumt att låsa hårdvaran över ett år innan Model 3 börjar byggas. De lär ju inte vilja ha en gammal bil innan den ens kommer. Jag tror att AP 2.0 lanseras för alla modellerna samtidigt och att detta sker i samband med del 2 för Model 3. Model 3 lär dock antagligen vara den bil av de tre som går längst gällande de autonoma delarna. Att vänta med att köpa bil för att det kommer något bättre snart kommer bara leda till att man aldrig får något bra...Herr X skrev:Saab.. brr.. det var inte helt det jag ville höra. Fiskade efter sympati..pegs skrev:Lyxproblem
Om ni vill vara riktigt säkra på att det inte kommer en nyare version efter att ni köpt så köp en Saab
Model S facelift?
Moderator: Redaktion
Re: Model S facelift?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Ganska lik den mockup jag gjorde i oktober förra året, lite fel vinkel på nosen och fel vents.
Ska försöka frontalkrocka min P85D idag så RM bilservice får limma på nya nosen.
Ska försöka frontalkrocka min P85D idag så RM bilservice får limma på nya nosen.
P85D / april 2015, Renault Twizy
Hahated skrev:Ganska lik den mockup jag gjorde i oktober förra året, lite fel vinkel på nosen och fel vents.
Lika många som frontar nosen på sina model S när nya kommer som folk som råkar tappa sin iphone i toan en vecka efter nya modellen kommit...

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Var ska registreringsskylten sitta 

Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Det var väl inte så svårt att gissa? I högra hjulhuset förstås!AGCF skrev:Var ska registreringsskylten sitta
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Skylten kommer att förstöra allt. Den får ju inte blockera luftintaget heller. Återstår bara mitt på den cleana fronten.HelectriC skrev:Det var väl inte så svårt att gissa? I högra hjulhuset förstås!AGCF skrev:Var ska registreringsskylten sitta
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com