Beror väl på om det är ljus där bilen är och mörkt en bit mellan bilen och målet? Å andra sidan att se känns ju som att det är ljus man ser och mörker är sådant man inte ser, mer eller mindre. Vi kanske har någon filosof ibland våra medlemmar som kan fundera på detta och skriva ett par hundra sidors utläggning så vi verkligen vet vad som gäller
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vi ska vara glada vi inte hunnit få v8 ännu. Nu trillar det in Massa rapporter om att den startar om mitt i körning. Kan vara 5-6 ggr på 30 minuter och verkar komma efter ett par dagar. Skönt med lite amerikaner som testpiloter...
Vi ska vara glada vi inte hunnit få v8 ännu. Nu trillar det in Massa rapporter om att den startar om mitt i körning. Kan vara 5-6 ggr på 30 minuter och verkar komma efter ett par dagar. Skönt med lite amerikaner som testpiloter...
Håller absolut med. Fixa buggarna först, skicka hit sen ...
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Verkar så även på Teslafi. Knapp några nya sedan i förrgår.
TMC-tråden består ju numera mest av klagomål och buggrapporter så förhoppningsvis är det väl på väg en ny version? Den iofs inte så ofta nämnda buggen där odometern verkar visa fel (för mycket) är ju ganska allvarlig...
Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar. M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White
Om man ser på resultatet nu så skulle de haft en långsammare utrullning oavsett vad vi ägare tjatade om. Service Centers blir nu nerringda pga omstartande skärmar under körning.
Buggar kring mediaspelare etc är ju inte så kritiskt men kan ju väcka mycket ilska ändå.
Jag tycker det är lite underligt att deras vanliga små fix releaser stoppat upp. Borde fortsätta med dem och uppgradera den nu existerande 8.0 basen av bilar i den vanliga lugna takten.
Jag väntar gärna lite om den strular...
Förresten, visst kan man backa till 7:an om man skulle få och lägga in 8:an?
Just nu skulle jag nog inte lägga in den om den kom iaf... (Om man inte kan backa den iaf)
Jag väntar gärna lite om den strular...
Förresten, visst kan man backa till 7:an om man skulle få och lägga in 8:an?
Just nu skulle jag nog inte lägga in den om den kom iaf... (Om man inte kan backa den iaf)
Nej det går inte att backa en uppgradering själv. Bilen påminner dig om att du ska uppgradera så det är nog svårt att låta bli över tiden. Tesla vill väl att alla bilar ska uppgraderas med tanke på buggfixar etc.