Det stämmer, dom står lite tokigt till för "oss andra" men det spelar inte så stor roll då det ändå vore mest Taxin som skulle ladda där (med tanke på vart dom andra
laddarna står lixom) och om ngn enstaka privat skulle leta sig dit så vore det en marginell sak.
Men det skulle likväl ändra läget i Väsby ganska ordentligt till det bättre, och även Taxin skulle såklart tjäna på det, och precis som redan påpekats så kommer framtida taxin
att få betala för laddning oavsett vart dom laddar så för Tesla spelar det ganska liten roll hur dom hanterar nuvarande Taxin (som nu skulle få ladda gratis i tex Arlanda).
Och om Tesla vill sälja massor med bilar så behöver dom komma tillbaks till läget för ett par år sedan, dvs att man kan köpa en bil och veta att det funkar megabäst med laddning
på just Tesla-bilar

Stockholmsområdet står ju för en ganska stor del av försäljningen i Sverige, så för att sälja många bilar där behövs den där känslan som fanns förut, att laddning är supersmidigt och snabbt,
INTE att det kan vara kö vi laddarna.
Det här slår mot all försäljning, inte bara Taxi o dyl. även om dom privata mest laddar hemma, för precis som jag påpekat förut så är Sthlm den största orten (och huvudstad) och det
är en jäkla massa turism dit oxo

(alla kanske inte vill stanna i Fullerö mfl på vägen till sitt mål).